"Eylül,artık duracakmısın ? Senin yüzünden başım dönmeye başladı !"diye bağırdı Hyo Rin sitemle.
Ben ise hiç istifimi bozmadan salonda turlamaya devam ettim.Bu benim için bir tür sitres atma yöntemi gibiydi.
Hyo Rin"Eylül,yeter artık!Ya durup bana neler olduğunu anlatırsın ya da simdi Jong Hyun'u arar her şeyi ondan öğrenirim.Sen seç.Hangisi ?"dedi ayağının birini yere vururken.
Hemen onun karşısında ki koltuğa oturdum ve ellerimi birbirine kenetleyip"Ne olur,yapma Hyo Rin ! Her şeyi anlatacağım,söz !" dedim.
Hyo Rin bana"Hadi!"der gibi bakınca kaçış yolumun olmadığını anlamıştım.Koca bir "Off!" çektikten sonra Hyo Rin'in oturduğu koltuğa geçtim.
"Ben...Sey aslında...Yani..."dedim.Bir türlü söyleyemiyordum.Bundan daha ben bile emin değilken başkasına nasıl anlatırdım ki ?
Hyo Rin yüzümü ellerinin arasına aldı ve"Ben senin arkadaşınım Eylül,bana her şeyi anlatabilirsin!"dedi.Her zaman benden büyük olmasına rağmen çocukmuş gibi davranan Hyo Rin bugün ilk defa benden daha oldun duruyordu.Hayatım cidden tersine döndü!
"Ama bak söz ver ! Aramızda kalacak !"dedim.
"Elbette !"diye bir cığlık atınca eski Hyo Rin'in geri döndüğünü anlamıştım.O zaman dünyanın ters döndüğü falan yok!
"Buraya ilk geldiğim de tek bir hedefim vardı.Buradan mezun olduktan sonra dünyaca ünlü bir star olmak.Ama daha buraya geldiğimin mutluluğu yaşayamadan babam iflas etti.Artık kendim için değil onlar için çalışmam gerekiyor.Asistanlık işini kabul ettikten sonra cidden garip şeyler olmaya başladı.Ozellikle Jong Hyun ! Bana karşı umursamaz , kaba , agresif davrandı.Peki dün akşam ne oldu ? Bana sarıldı ve özür diledi ! Bu ne anlama geliyor ? Sabahtan beri bunu düşünüyorum ! Bu yüzden böyle etrafta dolanıyordum."dedim hızlıca.
Birden Hyo Rin'in yüzünde kocaman bir sırıtış oluştu.Nedenini bende anlayamamıştım ama nedense kötü bir şeyler varmış gibi hissettiriyordu.Hyo Rin birden bana sarıldı ve "Tebrik ederim ! Aşık olmuşsun !" diye bağırdı.
Yavaşça Hyo Rin'i üstümden attım."Niye bağırdın ? Ya birileri duyduysa !"diye çıkıştım Hyo Rin'e.
Hyo Rin"Garip ! Hemen kabullendin.Normalde "Oyle bir sey yok!!!"diye bağırman gerekirdi"dedi beni taklit ederek.
"Oyle bir sey yok zaten!!!"diye bağırdım ve yastığı alıp yüzümü kapattım.
"Eylül kendini kandırma ! Ben zaten ona bakışlarından , onu merak etmelerinden , onunla dans ederken ki mutluluğundan , onunla konuşurken kızarmalarından her şeyi anlamıştım ! Yapman gereken bir an önce harekete geçmek ! Kaleyi içten fet edeceksin !"dedi.
"Hem senin Jong Hyun'u sevmene o kadar çok sevindim ki ! Ve sen o sürtükten kat kat güzelsin !"dedi.Son cümlesinde biraz sinirlendiğini sezmiştim.
Merakla"Kim o sürtük ?"diye sordum.
Hyo Rin "Omo!!!" diye bağırdı ve iki eliyle ağzını kapattı."Sey... Bunu bilmek istediğine emin misin ?"dedi.
"Hyo Rin söyler misin şunu artık"demiştim ki birden Hyo Rin'in telefonu çaldı.
Hyo Rin'in telefonu açmasıyla kapatması bir olmuştu.Birden Hyo Rin ayağa kalktı ve beni kolumdan tutup çekiştirmeye başladı.
Hyo Rin"Hadi kalk da hazırlan ! Başkan Joon aradı.Yarım saat sonra orada olmamızı istiyor !"dedi.
Hemen ayağa kalktım ve koşarak odama girdim."Kaçışın yok Hyo Rin ! Bana her şeyi anlatacaksın !"diye bağırdım kot pantolonumu altıma geçirirken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ukala Prenses(ASKIDA T^T)
RomantizmHer şeyden çok sevdiğin ailen mi yoksa kalbini çalan biricik aşkın mı ? Bunu bi düşün ya da boşuna kafanı yormak yerine vakit kaybetmeden hikayeyi okumaya başla! Cünkü bu masumiyetin hikayesi,heycanın,aşkın,sevginin hikayesi.Dostluğun,intikamın,hüzü...