-Tedbir-

163 12 26
                                    

Tae Sook yeni bir araba ayarladığını söylemek için otele girdiğinde Yume'de aşağı inmişti.Hiçbir şey söylemeden Tae Sook ile dışarı çıktı.Hepsi şaşkın gözlerle olan biteni anlamaya çalışıyorlardı.Yume bir süre sonra geri gelmiş ve arabaya binebileceklerini söyleyerek yürümeye başlamıştı.Sung Gyu ise Yume'yi kolundan tutup durdurdu.

''Neler olduğunu anlatmayacak mısın?'' diye sordu.

''Hayır anlatmayacağım.Bu seni ilgilendirmez.''

''Güvenliğim söz konusu ve beni ilgilendirmeyeceğini mi söylüyorsun?Neler olup bittiğini bilirsek ona göre hareket ederiz.''

''Bize ayak uydurmanıza gerek yok.Sonuçta koruma olan biziz.Bizim görevimiz size ayak uydurup her koşulda güvenliğinizi sağlamak.Herkes kendi işini yaparsa hiçbir sorunla karşılaşmayız.Merak etmeyin.'' dedi ve sertçe kolunu çekti.

Yume Min Hyuk'un yanına giderken ''Bu iş burada bitmedi.'' diye mırıldanmıştı Sung Gyu.Çocuklar otelden çıkıp arabaya bindiklerinde Yume,Tenshi'ye onlarla birlikte gitmesini söyledi.Tenshi hiçbir şey söylemeden şoför koltuğunun yanına oturmuştu.Bizde Yume'nin peşinden hızlı adımlarla Tae Sook'un yanına gittik ve arabaya bindik.Yaklaşık on dakika sonra Tae Sook Tenshi'yi neden çocuklarla gönderdiğini sormuştu Yume'ye.

''Sadece arabanın yeterince güvenli olmadığını düşünüyorum ve çocukları tehlikeye atmak istemedim.'' dedi Yume bakışlarını camdan ayırmadan.

''Her zaman yeni bir araç ayarlamak bu kadar kolay olmaz ama.Min Hyuk'u zorluyorsun.Yeni araç istemektense çözüm üretmeyi dene.''

''Bir daha böyle bir şeyin olmasına izin vermeyeceğim.'' dedi Yume sesi oldukça kararlı çıkıyordu.

Fazlasıyla uzun gelen bir yolculuktan sonra ödül töreninin yapılacağı yere gelmiştik.Yeterince güvenlik önlemi ve fazlasıyla koruma olduğundan bize pek bir iş düşmüyordu.Yume ile konuşmak istemiştik ama o hiçbir cevap vermemişti.Her detayı sonra anlatacağını,şimdilik gözlerimizi çocuklardan ayırmamız gerektiğini söyledi.Son derece ciddiydi.Ne olduğunu bilmesek de Yume'nin bu hallerinden oldukça önemli olduğunu anlayabiliyorduk.Onun söylediği gibi ödül töreni boyunca gözlerimizi çocuklardan ayırmayıp hiçbir şeyin dikkatimizi bozmasına izin vermemiştik.Son derece sıradan bir törenden sonra çocukların yanına gitmiştik.Aldıkları ödüller için tebrik edip otele dönmek için hazırlanmalarını istemiştik.Ama bir adım dahi atamadan bir kaç idol geldi ve partiye kalmaları konusunda ısrar etmeye başladı.Sung Gyu yarım ağız gülümsemişti.

''Bize ayak uydurmanız gerektiğini söylemiştin.Çocuklar otele dönse bile ben kalıyorum.Bugün tam havamdayım doğrusu.'' dedi ve Yume'ye cavap vermesi için fırsat tanımadan yanındaki idol ile uzaklaşmaya başladı.

Çocuklar da biraz duraksadıktan sonra dağılmışlardı.Yedisi birbirinden ayrı oldukları için takip etmek zor oluyordu.İdoller,menajerler,korumalar,çalışanlar...O kadar kalabalıktı ki üyeleri görmek bile çok zordu.Üstelik tanışmak için gelen insanlar vardı.Odaklanmak oldukça zordu.Daha önce hiç bir gün içinde bu kadar insanla muhattap olmak zorunda kalmamıştık.Biraz zaman geçtikten sonra çocukların hepsi bir araya gelmişti.Onlar kendi aralarından sohbet ederken Gin gelip Yume ile konuşması gerektiğini söyledi ve dışarı çıktılar.Çocuklar gülerek yanımıza gelmişlerdi.Sung Gyu,Yume'yi aramış göremeyince Akari'ye araba olayını sormuştu ama biz de ondan fazlasını bilmiyorduk.Akari ''Sadece bir tedbir.'' deyip geçiştirmeye çalışsa da bu cevap Sung Gyu hiç tatmin etmemişti.Hafifçe gülüp arkasından bakışlarını devirmişti.

Bir kaç saniye sonra Yume ve Gin koşar adımlarla geri geldiler.Yume çocukları görünce duraksamış ve birden doksan derece eğilmişti.

''Lütfen,otele geri dönün ve Tenshi ne derse onu yapın.Daha sonra neler olup bittiğini anlatacağım,lütfen.'' dedi ve doğruldu.

MÜHÜRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin