-Gizli Bilgi-

272 18 39
                                    

İçeri giren adam ceketini düzeltip selam verdikten sonra rahatlamıştım.Çocukların yanından ayrılıp kızlarına yanına gittim.Çocuklar ise şaşkın bakışları ile olan biteni izliyorlardı.Buraya bu şekilde gelmesinden hoşlanmasam da onu görmek beni mutlu etmişti.

''Tanıyor musunuz?'' diye fısıldadı Min Hyuk.

Tanıyorduk hem de çok yakından.Sportif görünüşünden hiçbir şey kaybetmemişti.Her zamanki gibi hafifçe diktiği siyah saçları,onlara eşlik eden siyah gözleri ve uzun kirpikleri ile oldukça yakışıklı gözüküyordu.Tenshi'ye göz kırptıktan sonra kendini tanıttı.

''Adım Raichou Natsu.Cumhurbaşkanının baş korumasıyım.Sizinle tanışmak bir onurdur.''

Yüzlerindeki şaşkın ifade ile Natsu'ya selam vermişlerdi.Şaşırmakta haksız da değillerdi.Kim iş yerinde cumhurbaşkanın baş koruması ile tanışmayı beklerdi ki?Natsu yüzünde sıcak bir gülümseme ile menajere döndü.

''Yetkili kişi siz olmalısınız.Biraz düzeniniz bozulacak ama cumhurbaşkanı kızlar ile görüşmek istiyor.Çocuklara yurtlarına kadar eşlik etmeleri için bir kaç kişi görevlendirdim.İsterseniz şirkette kalabilirsiniz.''

Ne çocuklar,ne de menajerler hiçbir şey anlamamışlardı.Natsu her zaman ki gibi kendi söylemek istediklerini söyleyip karşı tarafın anlayıp,anlamadığını umursamıyordu.Tae Sook itiraz edecekken Min Hyuk onu durdurmuştu.Natsu'ya ekibiyle birlikte istediği gibi davranabileceğini söyledi.Natsu gülümseyip teşekkür ettikten sonra Min Hyuk gitmişti.Pek memnun olmasa da Tae Sook'da onu takip etti.

Natsu ile birlikte dışarı çıkmıştık.Yanına Shuusei adında birini çağırıp şoförlüğü onun yapmasını söyledi.Uzun boyluydu.Sol taraftan ayırıp sağ tarafa attığı dalgalı saçları vardı.Saçlarının bir kısmı kahverengi gözlerini kapatıyordu.Başıyla hafif bir selam verdikten sonra arabaya geçmişti.Bir kaç dakika sonra çocuklar şirketten çıkıp hayranların şaşkın bakışları arasında arabaya bindiler ve şirketin önünden ayrıldılar.Onların ardından siyah bir arabaya binip ters istikamette ilerlemeye başladık.Minibüs tarzı arabada bizim dışımızda üç kişi daha vardı.Natsu bacak bacak üstüne atıp konuşmaya başladı.

''Hava alanında sizi karşılamak isterdim ama mümkün olmadı.Zorlanmamışsınızdır umarım.Buranın karışık bir mimarisi var.'' dedi camı açarken.

Tenshi büyük bir heyecan ile ''Zorlanmadık.'' anlamında başını salladı.Her zaman Natsu ile konuşmaktan büyük bir keyif alırdı.

''Sizden de bu beklenirdi zaten.Bazı şeyler sizi biraz zorlayabilir ama bir kaç planımız var.Hem her zaman yardım da isteyebilirsiniz.''

''Yardım istemek mi?Gözetmensiz olduğumuz ilk görevde mi?'' diye mırıldanmıştı Yume camdan dışarıyı izlerken.

Derin bir nefes verdikten sonra gözlerini kısarak Yume'ye baktı Natsu.

''En kısa zamanda kişiliğini değiştirmelisin,Yume.Gözetmensiz gidilen ilk görevin ne kadar önemli olduğunun farkındayım ama anlamıyor musun?Size böyle bir görev vermiş olmaları adanın sizi çoktan kabul ettiği anlamına gelir.Kimse yardım istedin diye sana yeteneksiz gözüyle bakmaz.İşleri zorlaştırma.''

Yume başını sallayıp camdan dışarıyı izlemeye devam etti.Natsu söylediği her şey de haklı da olsa Yume'nin onu dinlemesi çok zordu.Akari,Yume'yi hiç umursamadan konuşmaya devam etmişti.

''Natsu,iş arkadaşlarını tanıtmayacak mısın?Gerçi yüzleri çok tanıdık geliyor.Adadanlar mı?''

''Oh!Doğru ya!Evet,Yule'denler.Rahat olabilirsiniz yani.Siyah düz saçlı,beyaz tenli Rita,buğday tenli kahverengi dalgalı saçları olan,siyah gözlü Chiba,bakır rengi saçlı,koyu kahverengi gözleri olan da Hikaru.INFINITE'le giden de Shuusei.Sizden daha farklı bir eğitim aldıkları için tanımıyor olabilirsiniz ama yetenekli çocuklardır.''

MÜHÜRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin