All good things must come to an end....

311 27 0
                                    

-S-a zis cu noi!
-Trebuie sa scapam de aici , trebuie sa ne hranim...
-Urs pune-te in spatele meu !
-De ce?
-O sa incerc sa te dezleg...
Nodurile erau asa de bine stranse ,dar intr-un sfarsit am reusit sa le desfac..Acum eram toti dezlegati.
-Si acum care e planul? Usa e inchisa si nici geamuri nu sunt.
-Hai sa vedem daca putem forta încuietoarea.
Cale si Sorin s-au apropiat de usa ,dar pana sa apuce sa atinga clanta usa s-a deschis. S-au indepartat si ne-am strâns toti într-un colt.
-Calmati-va,sunt eu!
-Lucas nici nu stii cât de mult ne bucuram sa te vedem!
-Mai încet nu vrem sa ne auda nimeni. Haideti! Nu avem prea mult timp la dispoziție.
Lucas ne-am ajutat sa iesim din padure și ne-a zis ca va trebui sa mergem cu el...nu am fi fost în siguranta la baieti .Am ajuns...casa lui era un loc ciudat și greu de patruns înăuntru.Acolo eram protejați de orice rău,asta era clar.
-OK ...acum e bine ,dar nu va dura mult, trebuie sa scapam de ei.
-Adică sa îi omorâm?
-Cam asa.
-Dar ,sunt familia ta...
-Nu mai sunt de mult timp...sunt singur.
-Nu vorbi prostii,ne ai pe noi!
-Multumesc baieti!
-Trebuie sa ne facem un plan.
Lucas ne dusese intr-o camera plina cu arme. Avea tepuse din lemn si tot felul de cutite.
-Trebuie sa stiti ca atunci cand vreti sa omorati un vampir trebuie sa il stapungeti in inima sau sa ii taiati capul altfel nu va muri.
-Dar cum o sa reusim noi ...sunt mult mai puternici cel putin fata de noi fetele...
-Voi, Căle,Sorin si Urs o sa  stati ascunsi...o sa incerc eu cu Juno sa le atragem atentia atunci interveniti voi.
-Usor de zis , greu de facut!
-Daca o sa ascultati ce zic sigur o sa reusim!Am o substanta care ii orbeste pentru cateva minute. Asta ne-ar fi de ajutor.
-Ok , dar cum dam de ei?
-O sa-l sun pe tata spunandu-i ca am v-am prins pe unul dintre voi si ca vreau sa ma alatur lor.
Zis si facut ,Lucas l-a sunat pe tatal lui spunandu-i unde sa se intalneasca... Se pare ca nu banuia nimic . Locul stabilit era intr-o padure din apropiere.
-Dar nu ar trebui sa ii omoram pe toti?
-Ei niciodata nu pleca singuri ,vor fi toti la un loc.
Ne-am inarmat si am plecat . Am ajuns mult mai devreme decat ei . Ne-am ascus dupa niste copaci doar Lucas si Juno ramasese in fata . Oarecum il foloseam pe Juno pe post de momeala.
Dupa 10 minute au aparut si ei .Erau 4 barbati si Olivia.
-Fiule mă bucur ca în sfarsit ai înțeles că trebuie sa fi cu noi.
-Da...
Barbatii s-au apropiat sa il i-a pe Juno , dar in acel moment am iesit noi. Am reușit sa omoram doar doi barbati.
-Ești un nemernic!!O sa te omor cu mana mea!
Tatăl lui Lucas si-a scos un cuțit din buzunar,apoi s-a apropiat de fiul  sau,dar el s-a ferit...în spatele lui era Amelia care a încercat sa fuga ,dar nu a apucat,i-a înfipt cuțitul în burta.
Sub privirea noastra Amelia fusese doborata... Fata lesinase.
-Nu , nuuu Ameliaaa ?
Căle  s-a dus la ea . A incercat sa o ridice , dar fata nu dadea niciun semn! A luat-o in brate si s-a dus la primul spital . Noi am ramas ,mai aveam doi oameni de doborat ...pe Olivia si pe tatal ei.
-Ce ai devenit Lucas...esti o javra! Ai ajuns sa iti pierzi familia in schimbul unor muritori  si a unor vampiri amatori!
-Mama nu ar fi aceptat acest lucru ,stiti bine ca nu suporta sa ranim oamenii ...mai ales  sa le consumam sangele.
-Tu sa nu vorbesti de mama ta! A fost omorata din vina ta, nenorocitule !
Urs s-a dus catre tatal Oliviei cu un cutit in mana  ...nu a fost chiar atat de rapid ,Olivia l-a injunghiat . S-a prabusit la pamant...
-Nuuu ...
Am alergat la el ..l-am luat in brate si il strigam , dar nu raspundea ... Era pe jos intr-o balta de sange...nu putea fi mort ! Nu după toate momentele frumoase petrecute împreună...și după toate greutatile pe care le-am infruntat...Nu  putea sa se sfarseasca aici , nu acum!!
....
(Acest capitol l-am scris cu Elena Mira. Speram sa va placa! ❤️)

Ce secret intunecat ascund baietii de la shot ? Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum