A doua zi parintii ne-au facut o vizita. Erau foarte agitati, si se tot uitau ciudat la baieti.
-Ok. Deci gata. De ce va uitati in felul asta la ei si ce tot ascundeti? De ce ne-ati umblat prin lucruri?
-De azi in colo nu mai aveti voie cu baietii! Si de data asta o sa fie definitiv!
-Gata ,stop!
-Urs , frate usor.
-Cu ce motiv ni le luati de langa noi? Fetele asta au plans la piptul nostru , ne-au marturisit unele chestii care ne-au ingrozit. Nici eu nu am avut o copilarie prea stralucita , dar mama a fost acolo pentru mine si mi-a deschis portile spre o lume mai buna .
-Urs inceteaza.
-Bianca, cat mai poti suferi , tu sau Elena?
-Urs gata.
-Elena , de ce le tineti apararea?
-Pentru ca sunt parintii nostri. Nu stiu , ne-a fost greu fara ei. Sa mergi in fiecare zi la scoala si colegii sa rada de tine ca parintii tai nu au grija de tine...
Tata a scos un pistol...
-Ce e ineregula cu voi? Ati inebunit? Ce e cu pistolul ala?
-Fetelor indepartati-va!
A indreptat arma spre Juno.Usor apasa pe tragaci.In uramatoarea clipa glontul se indeparta de arma. Urs a sarit in fata lui .
-Nuuuu . Urs!
Glontul i-a strapuns in mana. Cu o privire plina de furie , dar si durere Urs si-a aratat coltii.
-Urs ce ai facut?!
-Stiam noi!
-Ce stiati ? Iesiti acum din casa , in momentul asta ! Sa nu va mai vad!
Cale si Xenia s-au repezit spre ei , dar Sorin i-a prins la timp. Am ramas singuri.
-Ce a fost in capul tau , putea sa te omoare.
-Eram eu sau el. Si atat timp cat traiesc prietenii mei nu vor pati nimic.
-De ce trebuie sa le rezolvi tu pe toate mereu?
-Bianca ce ai ?
-M-am saturat de toti! Urs, in seara asta nu mai dormi cu mine si nici de azi in colo. Pana nu iti bagi mintile in cap.
-Nu ,stai linistita ca o sa plec, daca nu mai ai loc de mine.
-Bine pleaca si lasa-ma.
Era groasa ... situatia luasese o intorsatura foarte grava. Oficial se pare ca m-am despartit de Urs... de parinti nu mai zic. Ce trebuia sa insemne cuvintele " Stiam eu"? Ei stiau de vampiri, si de baietii. Ce naiba se intampla aici?
Urs a plecat , am ramas singura ... maine aveam bacul ,asta mai lipsea.Nu eram pregatita , ma simtem ca ultimul om de pe pamant , dar maine era ultima zi de scoala. Oficial eram mult mai stapana pe deciziile mele . O sa imi fie dor de scoala , am trecut prin lucruri frumoase, urate , dar am trecut cu bine. Daca nu era scoala poate ca nu ii mai intalneam pe baietii.
Primesc un mesaj , era de la......
(Am scris acest capitol cu Elena Mira)
CITEȘTI
Ce secret intunecat ascund baietii de la shot ?
Fiksi PenggemarVampiri , dragoste , drama...