I need you like a heart needs a beat...

232 28 3
                                    

     Deja trecuse prea mult.Cu cat trecea timpul cu atat dorul de Urs ma apasa si mai tare...Nu mai vorbisem cu el de o saptamana. Nu stiam ce face, unde e , daca e bine ...tot ce stiam era ca acum are  pe altcineva.Viata mea era total ...Juno ma evita,ma simteam prost.Simtea ceva mai mult pentru mine decat o simpla relatie de amicitie si asta nu era bine .Stiam ca relatia cu Olivia il intristase mult,dar nu puteam sa il ajut cu nimic altceva decat cu un mic sfat.Eram in dormitorul meu si a lui....
Elena era singura , simtea nevoia sa vorbeasca cu cineva...asa ca m-am dus la ea in camera.
-Elena , sunt eu . Pot sa intru?
-Da .
-Cum te simti?
-La fel de bine ca tine... Nu il inteleg ... stiu ca sangele nu este adevaratul motiv pentru care ma evita acum...
-Ai vorbit cu el?
-Nu...
-De ce ? Tu macar ai posibilitatea sa indrepti ceva .... eu incerc sa dau de Urs de cateva zile si tot nu reusesc... E  singur in living ,du-te si vorbeste cu el!
Elena nu a mai stat pe ganduri si a plecat...
-Sorin?
-Da,Elena.
-Sorin ...te iubesc foarte mult și pur și simplu nu pot sa traies fara tine. Te rog spune-mi ce s-a intamplat! Nu inteleg de ce nu vrei sa vorbesti cu mine.
-Și eu te iubesc ,dar nu putem fi impreuna...
-De de?
-Imi  e teama.
-De cine sau de ce?
-De viitor...nu vreau sa vina ziua în care v-a trebui s...sa...
Elena l-a intrerupt:
-Tu vorbesti serios? !
-Nu vreau sa iti fac vreun rau.Niciodata!Nu vreau sa suferi sau sa simți durere.
Aveau lacrimi in ochi.
-Sorin,noi acum suferim doar pentru ca ne e frica sa nu suferim mai tarziu ,e stupid și doare foarte tare! Te iubesc și nu o sa te las sa faci asta.O sa trecem impreuna peste orice.Dar pana atunci trebuie sa traim  prezentul nu viitorul.
-Nu ma refer  la asta!
-Atunci ? Te rog fi sincer cu mine, nu te ascunde!
-Faza e ca...ca...nu pot sa iti zic .
-Daca ții cat de  puțin la mine o sa imi zici.
-În acea noapte nu i-am omorat pe toți vampirii aia...și cei care au ramas m-au amenințat ca daca nu ma indepartez de tine o sa te omoare!
-De ce sa faca asta  ?!De ce noua?!
-Nu stiu ,dar nu vreau sa patesti tu pentru nimic.
Elena s-a apropiat de Sorin și l-a sarutat.
-Mai bine mor decat sa stau departe de tine.O sa reușim sa ii invingem impreuna.
-Te iubesc si imi  pare foarte rau ca nu ti-am zis...imi era  frica,dar cand esti langa mine simt ca orice este posibil și nu o sa las pe nimeni sa se mai bage intre noi oricat de puternici ar fi. Dragostea noastra o sa invinga mereu.
Elena mi-a povestit tot . Oare Urs avea acelasi motiv?Nestiind ce sa facem l-am sunat pe Lucas și i-am zis ca avem nevoie de el urgent.A durat cateva ore pana a venit , dar nu ne-a lasat balta.
-Scuze,dar nu am putut ajunge mai devreme.
-Nu-i nimic.
-Deci care e problema de care nu imi puteti  zice la telefon?
Sorin i-a povestit lui Lucas tot ce se intamplase.
-Ce nemernici! Apropo unde e Urs.
-Poveste lunga...
-De ce crezi ca ne fac asta?
-Pai tu le-ai omorat liderul...și acum vor sa te faca sa suferi,iar asta a fost cea mai buna varianta...sa te desparta de persoana iubita.
-Nu m-am gandit la asta...
-Lucas acum ce facem?
-Ii omoram.
-Da,dar ultima data nu a ieșit foarte bine din foarte multe puncte de vedere.
-Atunci era altceva,erau mai puternici.Acum o sa fie mult mai ușor.
-OK. Și cand facem asta?
-Diseara.
(Acest capitol l-am scris impreuna cu Elena Mira. Speram sa va placa!💋)

Ce secret intunecat ascund baietii de la shot ? Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum