Love isn't complicated, people are...

249 27 8
                                    

Inca un mesaj de la Urs:
"-Dragostea noastra a fost o greseala...Am pe altcineva, voiam sa iti zic de mult asta.."
Nu ,nu se putea asa ceva! Plangeam de doua zile incontinuu acum.... nu mai puteam...De ce mi-a facut una ca asta?! Vreau sa vorbesc cu el. Imi e dor de zambetul lui, de ochii lui , vocea .... imi e dor de el! Chiar a putut sa imi faca una ca asta? I-am trimis si eu un mesaj.
"-Sper sa o iubesti asa cum te iubesc si eu pe tine...dar cand totul se va duce sa nu te gandesti ca voi fi acolo pentru tine! Esti un nesimtit nu mai vreau sa te vad ! "
Am spus cuvintele astea , dar regretam amarnic....
Inca eram in camera ... se auzeau tipete din camera Elenei si a lui Sorin.
"-Elena...știi ca trebuie sa luam decizii impreuna!
-Sorin zi-mi ce naiba te-a apucat si pe tine! Ati luat-o razna toti!
-Nu sunt de acord cu faptul ca iti dai sangele.
-Jur ca nu va inteleg...Ce ai?Și tu și Urs.Care e problema?!Nu am patit nimic.
-Da ,dar se poate intampla.
-Tu ai ales sa fi vampir pentru persoanele dragi. Eu de ce nu as putea sa dau cateva picaturi de sange pentru prietena mea?
-Nu compara situatia mea cu asta!
-Nu va inteleg! In ultima perioada te comporti total diferit ...
Elena avea lacrimi în ochi,îl iubea enorm știa ca ceva nu e regula cu Sorin și o omora faptul ca nu ii zicea.
Sorin a plecat din camera trantind usa in urma lui.
Elena a iesit dupa el.
-De ce imi faci asta?Ce ai patit?!
-E mai bine așa...serios
-Poftim?
-Trebuie sa luam o pauza! Urs a facut ce-a mai buna alegere!
A fugit în camera și a izbucnit in plans...nu intelegea ce s-a intamplat.Sorin a strigat dupa ea.
-Imi pare rau!
Dar Elena nu l-a auzit...
Și el avea lacrimi în ochi ceva se intamplase cu el ,dar nu voia sa zica nimanui.
Amandoi sufereau,se iubeau enorm și dintr-un anumit motiv Sorin isi schimbase comportamentul la fel ca Urs..."
Nu se mai auzea nimic din camera lor.Elena a venit la mine.
-Nu pot sa cred ! Ce i-a apucat?
-Uite ce mesaj mi-a dat Urs...
-Il omor! Sunt total diferiti...Ce se intampla??
Am plans ceva vreme dupa care Elena a plecat.Iara ramasesem singura... chiar imi placea , puteam sa imi adun toate gandurile si sa imi dau seama ce se intampla cu Urs... Nu il credeam in stare sa imi faca una ca asa .Nici de data asta linistea nu a durat prea mult...
-Bianca,pot sa intru?
-Da...Juno!
-Cum esti?
-Nu mai suport... nu inteleg ce au toti... Elena si Sorin s-au certat , Urs imi spune ca are pe altcineva....
-Stai ce? Cum sa aibe pe altcineva.Credema nu e adevarat ar fi un idiot daca ar renunta la tine ! Esti o persoana speciala as vrea sa am pe cineva ca tine.
Ramasesem fara cuvinte...Juno privea lung in ochii mei. Am ramas in tacere cateva minute.
-Juno vreau sa fiu singura...
Se apropia usor de mine ... O doamne incerca sa ma sarute!
-Opreste-te! Nu o sa ii fac asta lui Urs niciodata chiar daca acum el are pe altcineva. Il iubesc si nu voi renunta niciodata la el.
-Dar tin la tine!
-Si eu tin la tine, doar ca amici nimic mai mult!
-Imi pare rau ! Nu stiu ce e in capul meu...
-Te rog pleaca!
Juno s-a retras ...Ce era in capul lui?
Nu conteaza cat de mult ma ranit Urs...niciodata nu o sa ii fac asta, mai ales cu un prieten de-al lui!
( Acest capitol l-am scris cu Elena Mira. Speram sa va placa!💋)

Ce secret intunecat ascund baietii de la shot ? Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum