Hasfelmetsző Jack legendàja volt az első olyan törtènet,amely mèdiaszenzàciót hozott magàval Annie Chapman Jack második àldozata volt, akinek testèt a Hambury utcàn fedeztèk fel 1888-ban. Fejèt majdnem levágták, hasát pedig teljesen felmetszették.
Tagathatatlan hogy Hasfelmetsző Jack legendája az egyik leginkább köszájas forgó történet amennyiben egy beszélgetés során felmerül a sorozatgyilkosok témájában. Jacket egy londoni sorozatgyilkoskènt tartoták számon,aki 1888-ban öt olyan gyilkosàgot követett el prostituáltak ellen amelyeket rá is tudtak bizonyitani, ám számos olyan gyilkosság is akad abból az időből melyeket bizonyitèkok hilyán nem tudtak rábizonyitani.
Az öt àldozat között négy korosodó ès egy fiatal örömlàny volt akik testük árulàsàval keresték kenyerüket. Rèszben emiatt is terjedt el Hasfelmetsző Jackről az is amolyan ,,tisztogatò'' gyilkos aki az aljanéptől megszabaditsa a társadalmat.
Tettei ritka kegyetlenségre utalnak hiszen sebészeti pontosságal távolitotta el a megölt nők veséit,sziveit és a méhüket mig a gyilkoságokat ugy követe el hogy a bűntett helyszinei a térképen egy keresztett formájanak.A Sootland Yard több nyugtalanitó levelet is kapott 1888 őszén amelyről úgy tartottàk,hogy irója lehettet a tettes ezek között találjuk az elhiresült Pokol levelett is amelyhez mellèkeltek egy fèl emberi vesét is a feladó amely feltehetőhen az egyik áldozat vesèje volt.
ÀLDOZATOK:
1.Polly Nicols:péntek,1888 augustus 31 fél négykor. 43 évesen halt meg.
2. Annie Chapman: egy hétel késsőbb szeptember 8-dikán a 48 èves Annit ölték meg.
3.Elizabeth Stride: három hétel kèssőbb vasàrnap szeptember 30-án,45èvesen.
4.Catherine Eddowes: Ugyan aznap csak màs fél órája 46 èvesen.
5.Mary Jane Kelly: az ötödik áldozat és az utolsó egyben november 9-èn pénteken délelőtt fél 11-kor a 25 èves lànyt ölték meg.
AKIKET GYANUSITOTTAK:
A szóba jöhető elkövetök első csoportjában a környék henyesei,mèszàrosai,ember-ès àllatorvosai,továbbá borcmestereit ès hullaszálitoitt vettèk szemügyre.Sziasztok ha tetszet a rèsz akkor nyomjatok egy 👍 ès ha támogatok akkor iratkozatok a fel az oldalamra ès ha kérdesetek van akkor irjatok kommentbe.
YOU ARE READING
Hasfelmetsző Jack
HorrorBiztos nèhànyan ismeritak Hasfelmetcő Jack legendàjàt ha meg nem akkor elolvashatjàtok az elejèn a könyvnek. Aztàn ha bemutatam a legendàt akkor jöhet a fantàzia ami a nyomozoi körben törtènt akkor. Na ne is fecsèreljük a szót vàgjunk is bele.