Reggel avval indítottam a napot hogy megetettem Francot és levittem sétáltatni. Aztán reggeliztem és ki vettem a táskámból az aktákat de sajna amikor bele akartam olvasni csörögni kezdet a telefonom.
-Igen.
-Jó reggelt nyomozó. Remélem tudott aludni az éjjel.-amikor meghallottam a hangját megkönnyebbültem nem tudom miért de a kedves hangja elárasztotta a lelkemet boldogsággal.
-Szia Jesen igen jól aludtam. Köszi. És te?
-Azon aggódtam hogy jól vagy e. De azért tudtam aludni.
-Kedves vagy. De nem kellett volna, tudok magamra vigyázni.
-Tudom. Csak meg akartam kérdezni hogy nem szeretnél velem jönni vacsorázni este hogy ne egyedül töltsük az estét.
-Benne vagyok.
-Rendben. Akkor este 18-ra ott leszek.
-Oké már várom.
-Ahogy én is. Majd este .Szia.
-Ige. Szia.
 Izgatottan kezdtem el készülődni és  közben megfeledkeztem az aktákról. 

Este 17 óra van. Már nagyon ideges voltam a  vacsora miatt. Már alig vártam. Begöndörítettem a hajamat és felhúztam a legszebb ruhámat ami anyukámé volt. Ő is mindig egy különleges alkalomra vette fel most én is mindig így tettem. Remélem még jó rám.
Amikor az óra 18 ütőt csöngetek az ajtónál. 
Még egyszer megnéztem magam a tükörben hogy minden jól áll-e és utána gyorsan kinyitottam az ajtót.
-Szia-köszöntem rá.
-Szia. Alig  tudok megszólalni.
-Miért? Rosszul nézek ki?-kezdetem megijedni.

-Miért? Rosszul nézek ki?-kezdetem megijedni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-De hogy. Pont az ellenkezője. Gyönyörű vagy! 
-Köszönöm. De rémélem hogy nem nagyon öltöztem ki mert akkor......
-De hogy. Így tökéletes.
-Még egyszer Köszönöm hogy....
-Ugyan már. Én köszönöm hogy elfogattad a meghívásom.
-De hogy én köszönöm hiszen most talán eltudom egy kicsit felejteni a tegnap estét.
-Remélem  hogy megtudok felelni ennek a feladatnak. 
-Én is örülnék neki.
-Akkor indulhatunk hölgyem?
-Igen uram.
Megfogta a kezemet és úgy vezetett ki a lakásból. 

Hasfelmetsző Jack Where stories live. Discover now