A vonatállomáson áltam és vártam a vonatott amiben az exem ült. Idegesen álltam ott egy helyben. Egész végig az járt az eszemben hogy mi történik e közben a rendőrségen. Hogy minden rendben van e.? Ekkor megérkezet a vonat és  Mike szállt le róla egy nővel akivel beszélgetet. Majd meglátot engem így elköszönt a lánytól és hozzám sétált.
-Azt hittem hogy az a nő lesz az idegen  vezetőm mert sokkal kedvesebb volt velem mint te most.-mondta mosolyogva.
-Most nem érdekelnek a beszólásaid. Várránk egy ügy és ha nem siettünk akkor többen halnak meg.-mondtam fáradtan és elkeztem a kibérelt kocsi felé haladni.
- Jól van csak fel akartalak vidítani-mondta mosolyogva.
-Ha fel akarsz vidítani akkor  ne szólsz hozzám és old meg az ügyet. Rendben?
- Renden. De azért néha mégis csak hozzád kell szólnom hogy megtudjuk oldani az ügyet.
Erre már nem válszoltam semmit csak kinyitottam a kocsi ajtaját és beültem majd ő is követte a példámat és leült az anyósülésre.
-Szóval mivel kezdünk?- kérdezte kíváncsian.
- Először elmegyünk a kapitányságra ott bemutatlak a csapatnak és utána megmutatom az eddig.....- sajnos nem tudtam befejezni a mai nap ,,menet rendjét " mert megszólalt  a telefonom. A főnök  volt az.
-Igen Kapitány.
- Alison jöjjön azonal a  42 Newington Causeway-re,találtunk egy újabb  holttestet.
- Azonnal indulok!- mondtam majd letetem a telefont.- Változót  a terv- mondtam Mikenak- Elmegyünk egy tethelyszínre.
Majd beleléptem a gázba és olyan gyorsan vezetem mint még soha.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 26, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Hasfelmetsző Jack Where stories live. Discover now