Végre ide értem Londonba most már csak az a kérdés hogy hol van a rendőrségi iroda mert állítólag ott fogok találkozni a nyomozóval. Valakitől útmutatást kel kérnem.
- Jó napot kívánok!
-Jó napot! Ön francia?
-Igen. Honnan tudja?
-Az akcentusa elárulta.
-O értem. Lenne egy kérdésem hol találom meg a rendőrségi irodát?
-Egyenesen kell mennie aztán jön egy kis utca ott át kell mennie és végül balra és addig kell mennie még meg nem lássa a nagy kék épületet az a rendőrségi iroda.
-Köszönöm. Viszlát.
-Viszlát.
Ez az út telt úgy 10 percig már kezdtem aggódni hogy rossz fele megyek de végül meg találtam egy nagy kő esett le a szívemről. Bementem és a jobb oldalon egy nő ül. Gondolom ő tudja hol lehet Ackles nyomozó.
-Jó napot!-egy kicsit hülyén mondtam...ő mindegy-Ackles nyomozót keresem itt van?
- Ki keresi?-hu de gúnyosan mondta.
-Alison nyomozó vagyok Franciaországból.
-Mutasson kérem igazolványt.
A nő úgy méregetett mint ha valami ribanc lennék aki így akar bejutni a fiuk hoz.
-Oké.
Lassan elő veszem a papírjaimat de ekkor valaki megfog hátulról.
-Ön Alison nyomozó- kérdi a mögöttem álló férfi.
-Igen. De ha nem fogna le így akkor én is megnézném hogy ki fogott meg.
-Oké. Bocsánatot kérek-lassan levette a kezét a vállamról és ennek örültem aztán elkezdtem lassan hátra fordulni nem hiszem el szerintem élőben sokkal helyesebb-A nevem Jesen Ackles ahogy meg ön is mer Ackles nyomozó.
-Igen. Sokat halottam magáról.
-Ahogy én is.
-Még is mit hallót rólam? Hisz csak Franciaországban híres a nevem.
- Hát tudja érdekelt hogy mégis kivel fogok össze dolgozni. És meg kell valljam hogy amiket írtak és mondtak magáról..... Egy nap alatt a példa képem lett.
Jaj de cuki
- Öhhmm köszönöm.-egy kicsit elpirultam remélem hogy nem lássa.-Öhmm szóval- úristen most mit mondjak teljesen össze zavart-meg nézhetem a képeket illetve a bizonyítékokat?
-Hát persze jöjjön velem.
Huu nem szeretnék többet megszólalni nagyon kínosan érzem magam remélem nem fogja észre venni a főlődtem lévő szívalakokat...ahogy oda haza mondanánk kupidó szerelem nyila elért hozzám.
-Itt is vagyunk ha kell bármi más akkor....
-szolok ígérem-szegénynek a mondatába vágtam de tudtam hogy mit kell mondanom.
-Oké. Majd jövök-egy kis halvány mosolyt dobot nekem..a de cuki..Alison gyere vissza a felhők közül mert vár a munka.
30 perc elteltével mindent át vizsgáltam eddig csak 2 áldozata volt szóval így még jó nem szabad hagynom hogy több lány meghaljon egy örült miatt.
-Alison..-jött be gyorsan Jesen-ezt szerintem te is látni akarod.
Kíváncsi voltam hogy mi az szóval gyorsan kifutottam Jesen után és amit láttam ledöbbentet....Sziasztok ha tetszett ez a rész is akkor nyomjatok egy lájkot és íjátok le a véleményeteket erről a részről a következő részben találkozunk sziasztok.
YOU ARE READING
Hasfelmetsző Jack
HorrorBiztos nèhànyan ismeritak Hasfelmetcő Jack legendàjàt ha meg nem akkor elolvashatjàtok az elejèn a könyvnek. Aztàn ha bemutatam a legendàt akkor jöhet a fantàzia ami a nyomozoi körben törtènt akkor. Na ne is fecsèreljük a szót vàgjunk is bele.