Amikor be léptünk az éterembe akkor mindenki minket bámult nem tudom miért de Jesen gyorsan leültettet engem az asztalhoz és hozott kettő étlapot.
-Nos mit kérsz.
-Héj hova sietsz?-azért kérdeztem mert pont akkor sikerült kinyitnom az étlapot.
-Sehova sem siettek.
-Akkor miért kérdezed hogy mit kérek hiszem most sikerült kinyitnom az étlapot és te már máris kérdezed.
-Bocsi nem miattad van.
-Miért akkor ki miatt?
-Mondjuk úgy hogy vannak  itt olyan emberek akik nem imádnak engem.
-És miért nem?
-A Hasfelmetsző ügy miatt.
-Ja értem azért utálnak mert hogy el akarod kapni a gyilkost.
-Néhányan ezért is.-ebben a pillanatban lenézet a földre. Gondoltam hogy valami nagyobb baj is van.
-Miért  utálnak? Ha szabad megkérdeznem.
-Néhányan úgy gondolják hogy én vagyok......-nem fejezte be hanem lenézett a földre megint.
-Mit hisznek?
-Hogy én vagyok Hasfelmetsző Jack-ekkor egy kicsit elgondolkodtam. Miért gondolhatják így az emberek? Valamit tenni e kellett ezért hogy így gondolják.
-Miért gondolják így mit csináltál?
-Figyelj elmondok mindent de előbb rendelünk, megesszük a kaját és utána elviszlek egy nyugodtabb helyre ahol megbeszéljük. Ezt jó?
-Jó. Benne vagyok hiszen most nem a munka miatt vagyunk itt hanem azért hogy minden rosszat elfelejtsünk. Majd holnap beszélünk róla ma csak élvezzük egy más társaságát. Oké?
-Nem vagy kíváncsi most egy kicsit sem?
-Nem most nem érdekel mert ahogy te is mondtad a házamnál ez egy szabi nap ahol mi ketten beszélgetünk eszünk  és próbálunk minden rosszat elfelejteni.
-Igazad van  ezt abba kell hagynom és élveznem az estét veled.
-Így van! Meg van hogy mit eszek!
-Na mit?
-Spagettit.
-Mm az finom akkor én is. Hozom a kaját. Oké?.-adott a homlokomra egy puszit rögtön el is pirultam.
-Rendben
Jaj mit csinálok elégé meg örültem ettől a sráctól szerintem. Annyira sok minden közös bennünk és nem tudom mi van velem mióta vele vagyok azóta van ez a kötödés köztünk. Nem tudom hogy mit tehetett azért amiért az emberek azt hiszik hogy ő a gyilkos de ez most nem érdekel mert szeretném élvezni az estét. 
-Szia vissza jöttem itt van a te Spagetid és az enyém. Jó étvágyat!
-Jó étvágyat!
Amikor megettük az ételt. Elmentünk a tengerhez  és  éppen nap lemente  és nagyon szép volt. Romantikus  volt,soha nem felejtem el. Mikor lement a nap  akkor elkezdtünk a parton sétálni igaz sötét volt de egyikünket sem érdekelte. Csak beszélgetünk és sétáltunk. Lassan vissza sétáltunk a  kocsi elé.

-Nos. Haza megyünk vagy van még valami program?-kérdezem kíváncsian.
-Hát tudod valakinek megígértem valamit és be kell tartanom.
-És kinek mit ígértél?
-Hát azt ígértem valakinek hogy vezetheti az autómat......
-...vezethetem az autódat-felkiáltottam erre csak álmodni tudtam arról hogy egyszer egy Impala 67 vezethetek.
-Honnan tudod hogy neked ígértem meg? Csak nem nyomozó vagy?- kérdezte huncut mosollyal az arcán.
-Hát uram lebuktatott-emeltem fel a kezeimet megadóan.-De azért vezethetem az autót?
- Na legyen.Tessék.-odadobta nekem a kulcsot és mosolyogva rám nézet de aztán komoly lett az arca-Ha megkarcolja kisasszony akkor nagy bajba leszünk! Érti!?
-Hülyének nézel? Nekem is  megszakadna a szívem érte.
-Akkor induljunk.
Gyorsan bepattantunk a kocsiba és mentem amerre Jesen akarta de a végén nagyon szép házhoz értünk tényleg szép volt mint egy mese belli kastély.
-Itt lakom-jelentette ki.
-Te hülyítesz? Ez mese szép. Hogy lakhatsz egy ilyenben?
-Hát az apukám  gazdag volt mikor meg halt akkor enyém lett a vagyona.
-Értem. Hogy halt meg az apukád? Ha szabad kérdeznem?
-Rákban halt meg az anyukám utána pedig követe.
-Sajnálom.
-Ugyan ez már 5 éve már nem annyira fáj ha róluk beszélek.
-Egyeseknek jó.-erre el szomorodtam.
-Miért?
-Majd elmesélem de először menjünk be nem gondolod. Fázom.
-Oké. Gyere.
Amikor bementünk a házba az állam leesett. Belűről  is nagyon szépen nézett ki.
-Gyere üljünk le.-mondta Jesen mi közben egy  kanapéra mutatott ami igazi bőrből volt.-Szóval elmeséled?
-Az apukám és az anyukám orvosok voltak. Egy napon egy terrorista ment be a kórházba és követelte az hogy kötözzék be a sebét. Az apukám megtette amire kérte de ahelyett hogy elment volna és békén hagyta volna,fejbe lőtte-itt egy könny csepp csordult le az arcomon-Aztán anya próbálta hívni  a rendőröket de a terrorista észre vette és őt is megölte.  Azon a napon 10 ember halt meg.-ekkor utat engedtem a könnyeimnek de hál istenek ott volt Jesen és átölelt.

-Sajnálom. Akkor gondolom ez miatt lettél nyomozó.
-Igen. Igazságot akartam szolgáltatni az ilyeneknek mint ő.
-Tudod én a barátnőmet veszítettem el így az utcán ölték meg.
-Sajnálom.
-De ezt veled nem szeretném. Nem szeretnélek elveszíteni Alison. Mert megkedveltelek az együtt létünk alatt és így nem szeretnélek elveszíteni.
-Én is megkedveltelek Jesen.
Ekkor megtörtént az a pillanat amire egész nap vártam a csókra csak egy kicsit több lett belőle mint egy egyszerű csók. Egész este vele voltam sőt mi több vele aludtam és szerintem tudjátok mit gondolok ez alatt. ;)





Hasfelmetsző Jack Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora