Elkeztem távolodni a vezetékes telefontól mire Jesen odajött hozzám.
-Minden rendben van?-kérdezte félénken.
-Persze. Csak kapunk egy új társat.-mondtam savanyú arcal.
Jesen erre elröhögte magát.- Ennyire szörnyű ember?- kérdezte még mindig nevetve.
- Igen. Arrogáns  és egoista azt hiszi hogy minden körülötte forog.-mondtam hisztérikusan.
-Szóval jól ismered!-jelentette ki.
- Igen dolgoztunk pár ügyön együtt.
- Értem. De bármilyen ember is legyen. Kell a segítség. Túl kevesen vagyunk. És minden segítség jól jön.
Jesennek igaza volt. Félre kell tennem az érzéseimet. Most csak az számít hogy elkapjuk Jacket. Minden áron.
- Mikor érkezik meg?-kérdezte Jesen.
-Holnap. És én leszek az idegen  vezetője.
-Jól van.
-Emberek figyelmet kérek!- szólalt meg a rendőrkapitány.- Mint halhatták. Johnson rendőr meghalt.
Az által aki felelős Jackson nyomozó haláláért. Tudom hogy most minden reménytelenek tünik. De egyet meg ígérhetek. Elkapjuk a rohadékot és mindenért megfizett.
A szavain elgondolkodtam. Ha el is kapjuk. Addig mennyi rendőr vagy nyomozó fog meghalni? Arra eszméltem fel hogy Jensen fogta meg a kezemet.
- Nem lesz semmi baj.- súgta a fülembe. - Elfogjuk kapni.- mondta biztatóan. 
Jesen háza fele haladtunk. Én az autó ablakán át figyeltem a kint lévő házakat. Ami azért volt érdekes mert az ablakok be voltak deszkázva és az utcákon  egy-két  embert lehetet látni   akiknek látszót az arcán hogy aggódtak és féltek.
Amikor előszőr voltam itt Londonban  az utcákon több száz ember volt akik jól érezték magukat a családjaikal vagy barátaikal. De most... minden meg változott egy sorozat gyilkos miatt. Remélem ez a rémálom  hamarosan véget ér.

Hasfelmetsző Jack Where stories live. Discover now