Reggel mikor felébredtem nem volt Jesen az ágyban. Gondolkoztam azon hogy talán ő is olyan mit a többi férfi.... De aztán eszembe jutott az hogy ez az ő házában vagyok és biztos nem ment el innen. Felöltöztem és kimentem a napaliba ahol már éreztem a finom gofri szagát.Meg is jött azonnal az étvágyam. Amikor beléptem az ajtón természetesen Jesen várt ott és mosolyogva nézet rám.
-Szép jó reggelt Álom szuszék. Remélem jól aludtál.
-Neked is jó reggelt. És igen köszi.
-Ma már néztél tükörbe?
-Persze az a legelső dolgom hogy megigazítom a hajam. Tényleg egyébként rosszul áll?
-Úgy áll mintha egy madár fészek- elnevette magát.
-Na azért ne túloz mindjárt megnézem a tükörbe. Jó? Mindjárt jövök.
-Oksi.
Mikor megnéztem magam a tükörbe akkor tényleg úgy nézet ki mint ha egy fészek lenne a hajam. Gyorsan kifésültem és bementem a konyhába hozzá szóltam.
-Látod nem is vészes.
-Igen így már nem ha kifésülted.
-Nem is igaz azt sem tudom hol tartod.
-Alison neked nem kell mondani. Szerintem te egy olyan csaj vagy aki feltalálja magát bárhol. Nem?
-Jól van most megfogtál-védekezően fel tetem a kezeimet.-Segíthetek?
-Nem.
-De miért nem-most már úgy viselkedtem mint egy 7 éves kisgyerek akinek hanem adják meg azt amit akar hisztizik. Ezen ő egy kicsit elmosolyodott.
-Azért nem mert te vagy a vendégem.És ilyenkor neked lekell ülni egy székre és várni a gofridat.
-Jól van.-úgy tetem mint ha elmennék.
És mikor Jesen elment valamiért akkor gyorsan odamentem és megforgattam a gofrit.
-Héj! Te ki szemtelen. Azt mondtad hogy leülsz és hagysz sütni.
-Én? Én ilyet nem mondtam. Csak te.-és ezen kijelentésen úgy elmosolyodtam mint egy örül. Nagyot röhögött rajtam.
-Na jól van segíthetsz.
-Én is így gondoltam.
Mikor el akartam venni az olajat a pultról akkor véletlenül lelocsoltam vele Jesent.-Aaaahhhh. Annyira sajnálom.-mondtam neki.
-Persze sajnálod.
Ekkor ő megfogta a lisztet és rá szórta a fejemre.
-Oh sajnálom kisasszony véletlenül rászórtam a fejére a lisztet. Hupsz- annyira gúnyos fejet vágott nekem közben.
-Én tényleg véletlen csináltam...
-Aha persze.
Erre a kijelentésére megharagudtam rá és megfogtam a csoki szirupot de ő ekkor közelebb jött.-Ugye nincs harag kedvesem?-kérdezte.
-Ugyan már tudom hülyülésért csináltad.-erre a kijelentésemre megakart ő csókolni amikor én megfogtam a szirupot és rá öntöttem a hajára.
-Most lett elegem. Az egy dolog hogy a ruhámra ráöntöd az olajat de a haja az tabu.-mondta dühösen.
-Oh bocsánat ez az utolsó ígérem.
Ő erre elmosolyodott és megcsókolt.
-Ezt most miért kaptam?-néztem rá gyanúsan.
-Azért mert ez a fehér zászló. Rendben?
-Oké. Benne vagyok....-de ekkor tej ömlött a fejemre.-Bocsi ez tényleg az utolsó- röhögött-Na jól van menjünk reggelizni.
-Rendben.-mondtam nevetve.
Mikor kimentünk az ebédlőbe megtálaltunk és szépen elkezdtünk reggelizni amikor csörgött Jesen telefonja.
-Igen.-szólt bele a telefonba.-Oké azonnal indulunk.
-Mi a baj?-kérdezem tőle.
-Ma emlékezünk meg Jackszonról.
-Oké akkor öltözünk.
-Rendben.
KAMU SEDANG MEMBACA
Hasfelmetsző Jack
HororBiztos nèhànyan ismeritak Hasfelmetcő Jack legendàjàt ha meg nem akkor elolvashatjàtok az elejèn a könyvnek. Aztàn ha bemutatam a legendàt akkor jöhet a fantàzia ami a nyomozoi körben törtènt akkor. Na ne is fecsèreljük a szót vàgjunk is bele.