Leo

24 5 0
                                    

"Okej toto som sa nepýtal ale dobre vedieť" Začínaš mi naháňať hrôzu" povedala som ironicky. On sa zasmial. "Daj mi telefónne číslo" "Hou Hou Hou brzdi kamarát!" Povedala som trošku naštvane. "Viem maximálne tak tvoje meno a už ti mám dávať číslo?! Ako často používaš túto otázku? na každú babu?" začala som zabŕdať na čo on zčervenel. Už mi len capol peniaze na stôl a skôr ako odišiel dodal "Potrebujem tvoju pomoc, takže sa nevidíme naposledy." potom len odišiel. Vo dverách sa len tak tak vyhol šéfke. "Tak som tu! Máš voľno!" V tom vošli do baru Chloe s nejakým jej ˇužasným frajerom. "No nehovor! dva krát Wiskhey" "Rozkaz" prevrátila som očami a naliala som im. "Zlatko idem na záchod" Povedala Chloe. "No tak ako sa darí?" spýtal sa ma Ten chlapík. "V poriadku.." odsekla som. "Tak čo? máš nápadníka?" v tom došla Chloe. "Tak ty ma tu už podvádzaš s touto handrou ja na  to nemám čau!" začala ho preklínať..Odišla a neznámy sa začal predstavovať. "Som Leo. ako sa voláš ty?" "Lucy" a takto sme sa ešte hodinu rozprávali, vymenili sme si čísla a on ma napokon dviedol domov. "Tak sa maj! Určite ti zavolám!" Ja som sa radšej odvliekla domov. Od samej únavy som rovno zaspala.
---------------
Tak ďalšia :)
Ttetur👋🏼👋🏼

Čo tým myslíš?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu