Chce mňa?

14 4 0
                                    

TÚT TÚT TÚT TÚT!! Bože ako ja neznášam zvuk toho otrasného budíka..
"Timea?!" Z ničoho nič som zakričala na byt ale odpoveď neprišla. Potom som sa postavila a išla som si urobiť raňajky.

Keď som prišla do kuchyne, na chladničke bol lístoček. "Ahoj Lucy. Dnes som išla za Cameronom na rande a prídem asi tak o 8 večer. Keď nie tak o 8 ráno." Zase zdrhla. Zasmiala som sa v duchu. A už som si robila praženicu.

Mňaaaaam. To je výborné. Pochválila som sa. Riad som odložila a zavolala Mattovi. "Čau Matt." "Ahoj Lucy. Čo si praješ?" Chvíľku som bola ticho ale napokon som mu to povedala. "Chcem sa s tebov stretnúť. Pri reštike Primi. Asi tak o 15 minút." "Ok." Povedal a zložil. Ja som si na seba dala oblečenie a vydala sa ku Primi čo mám asi 10 minút od domu.

"No čo si chcela prebrať?" Spýtal sa ma Matt keď sme si sadli.
"Chcela som nečo čo bude aj pre tvoje aj pre naše dobro..." povedala som a znova sa nadýchla. "Chcela som sa spýtať či nechceš začať.."
"Dobrý deň.. nech sa páči." Prerušil ma čašník ktorý nám podal menu a odišiel. "Či by si nechcel začať sprayovať normálne." Povedala som a Matt na mňa zdvihol zrak. "Čo je to normálne?" "Ako na objednávku.." povedala som a čakala na jeho odpoveď. "Poviem ti to takto.. moju profesiu bude môcť zmeniť iba moja priateľka." Povedal a ja som sa zasekla. "Takže to bude tažšie..." povedala som a on sa zasmial... "Nie až tak.. iba musíš mať zdroje a ja musím mať odvahu."

"Takže sa vidíme niekedy inokedy?" Povedal keď sme sa lúčili. "Ano! Ahoj!"
Povedala som a zmizla som.

#########################

Večer:

Napísala som Leovi aby ku nám prišiel. "Tak ako to dopadlo?" Spýtal sa ma. "Povedal, že profesiu mu môže zmeniť iba jeho frajerka." Povedala som sklamane. "To si ty." Povedal Leo a ja som sa zastavila. "Čo? Čo prosím?" Spýtala som sa ho. "On chce teba"

Čo tým myslíš?Where stories live. Discover now