Vošla som do posilky a kto tam nebol? "Čaaau Lucy." Pribehol ku mne Leo. "Ahoj" povedala som a pousmiala som sa. "Ahoj" prišiel Matthew. "Emm vy sa poznáte?" Spýtal sa Leo. "Emm. Ano." Prekvapilo ma to. "Aj vy sa poznáte?" Spýtala som sa Lea. "Oo ano. Sme kamaráti." "A-ha" "rada sem chodíš?" "Ehm. Ano" odsekom som a odišla som cvičiť. Bola som tam 3 hodiny. 3 krát za týždeň na 3 hodiny. Už som bola na odchode keď "Lucy počkaj!" Zavolal ma Matt. "Čo chceš?" Povedala som otrávene. "Viem, že som bol asi nepríjemný. Ale nechaj ma začať od začiatku. Volám sa Matthew a mám 22 rokov. Som sprayer a parkourista. Chodím na grafickú školu. Vtedy ma naháňali poliacajti takže som musel vyzerať nevinne" "ty hovoríš o tej pu.." ani som nedohovorila a prerušil ma. "Áno o tom. Môžme to nechať tak?" "Ano." Povedala som a usmiala som sa.
Leo:
"Fuuuuu! To je sen!!" Povedal som. "Čo?" Spýtal sa Matt. "Vidíš to dievča ktoré práve vošlo? Idem za ňou!" Chvíľku sme sa rozprávali a ja som zistil, že Matt a Lucy sa poznajú. Pred odchodom sa Matt ešte zhováral s Lucy. U mňa doma som mu vynadal. "Kámo ona je fakt sexy" povedal mi. "Drž da ďalej kamarát!" Vybehol som po ňom. "Tak to sa ešte pobijeme!" Skríkol po mne a odišiel.
Matt:
(Začnem odtiaľ, keď sa jej ospravedlnil) Fuuuuu! Musel som sa jej ospravedlniť. Je milá a pekná. Musím o ňu zabojovať. Leo nemá šancu. V bare som ju videl iba do pol pása a bola drzá. Ale aj vtipná. No.. popravde chápem, že taká bola. Došli sme domov a už na mňa Leo vybehol. Trochu sme sa pohádali a ja som odišiel k sebe. No čo ma tam nečakalo. "Čau zlatko" pozdravila ma Abigale. "Čo tu robíš!" (Abigale je rovnaká ochcechuľa ako Chloe) "Ty sa ma ešte toto pýtaš?!" "Sú to 4 roky čo sme boli spolu!!!" Vyvreskol som. "A odkiaľ máš vôbec kľúče?!" "Však ty vieš, že ja si všetko vybavím" povedala. No ja som ju po tomto vyhodil vonku.
Lucy:
Wow tak po tomto mám poriadne zmiešané pocity.
✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️
Pokračovanie nabudúce.
Ttetur
ESTÁS LEYENDO
Čo tým myslíš?
De TodoAhoj volám sa Lucy mám 20 rokov, chodím na hotelovú školu a pracujem ako barmanka.