Matty

4 2 0
                                    

Nič není lepšie ako sa zobudiť do krásneho sobotového rána. Matt sa mi neozval. Bojím sa oňho. Je divné, že sa oňho bojím. Aj keď, je to môj priateľ. Táto veta ma okamžite postavila z postele. Obliekla som sa, zobrala Teddyho na prechádzku a dala si raňajky. Začala som premýšľať: Ja mám priateľa.. Ako niežeby som nemala predtým nejakeho ale.. Ale čo? Ja ale s ním niesom kôli sprayovaniu. Ja ho fakt MILUJEM! Zrazu mi zavolal. "Áno?" Povedala som. "Premýšľal som nad tým čo si povedala" povedal s mne hneď napadlo zabŕdať. "Woooow.. nebolelo to?" Povedala som a zasmiala som sa. On sa zasmial tiež a povedal: stretneme sa vonku. Pred barom." Povedal a zložil. Ja som sa bežala obuť a išla som pred bar. "Ahoj." Pozdravili sme sa a dali sme si pusu. "No počúvam." Povedala som úplne nadšene. "Zmením profesiu. Ako si mi hovorila. Budem z toho mať aj peniaze. Proste mi to prinesie úžitok." Povedal a ja som sa rozžiariala. "Gratulujem!" Povedala som a išla som za pult. "Som v práci." Povedala šéfka ktorá zmätene dobehla zvonku. Matt odišiel a ja som sa mohla venovať zákazníkom. "Ou.. čo sa deje?" Spýtala som sa. "Aaale (vydýchla) trčala som v zápche." Povedala a išla do skladu. "Aha. Chápem." Povedala som keď som videla ako preberá suroviny. "No čau!" Prišla ku mne Lilien. "Čo tu robíš?" Spýtala som sa mojej 16-ročnej sestry. "Prišla som ťa pozrieť." Povedala a vypýtala si nealko mojito. "Kde je mama?" Spýtala som sa počas pripravovania jej nápoja. "Vonku v kaviarni." Povedala a ukázala von oknom. "Čím by si chcela byť?" Spýtala sa a odpila si. "Modnou návrharkou." Povedala som a priala som papier s objednávkou. "Tak prečo si tu?" Spýtala sa ma a mňa to zarazilo. "Ja nemám inú možnosť. V mojich 20-tich rokoch by som nemala čím zaplatiť nájom. Timea sa síce ponúkla, že ona to zaplatí celé ale ja to nechcem." Povedala som a išla som vykladať suroviny ktoré doniesla šéfka.
"No dobre ale musí byť predsa aj iná možnosť.." povedala Lilien. "Lili neexistuje brigáda v nejakej značke.. A ja musím z niečoho žiť." Povedala som a obišla som ju.
••••••••••••••••••••••••••••••••

Doma som sa opäť zamyslela. Fakt ho milujem? Ja neviem.. musím zavolať Leovi..
"Leo?" Spýtala som sa do telefónu.
"No počúvam.." odpovedal a ja som sa zhlboka nadýchla.
"Ja.. Milujem Matta. No teda neviem. Najprv nie potom áno a teraz neviem.." povedala som.
"Hm, ženy..." povedal a zasmial sa.
"Leo!" Vykríkla som.
"Dobre dobre.. No tak buď to vydrž alebo ja neviem.." povedal a ja som sa zamyslela.
"Ja neviem.. Ale fajn, nevzdám to.." povedala som.
"No dobre tak papa.." povedal a zložil.

Leo je taký môj najlepší kamarát. Hovorím mu všetko. Hneď po Mattovi teda..

#####################

"Matty?" Spýtam sa ho keď dojde. "Počúvam?" Odpovedal a vyzliekol si kabát.
"Myslíš to somnou vážne?" Spýtala som sa ho a sadla som si na gauč.
"Pre Boha čo je to za otázku?" Povedal, sadol si ku mne a dal mi ruku okolo ramien. "Tak. Ja sa iba pýtam." Povedala som zahanbene. On ma pobozkal. "Berieš to ako odpoveď?" Opýtal sa ma no ja som sa len usmiala.
Bola som šťastná..

Tak čo si myslíte? Vydrží im to? :)

Čo tým myslíš?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora