2.0

1.7K 145 27
                                    

Junmyeon, markete gitmek için dışarı çıkmıştı. Bir yandan da söyleniyordu. Evin ihtiyaçlarını hep o almak zorunda mıydı ki? Biraz düşününce kendisinden başka alacak kimse yoktu. Sonuçta zengindi. Bir de liderdi ve üyelere bakma sorumluluğu ondaydı..

Nefesini sesli bir şekilde dışarıya verdi. Telefonunu cebinden çıkarıp bildirim gelmiş mi diye baktı. Daha doğrusu mesaj atmasını istediği kişiden mesaj gelmiş mi diye. -kim olduğunu biliyorsunuz- Gelmemişti. Telefonu cebine koyup kolundaki saatine baktı. 10'a geliyordu. 'Bu saate kadar mesaj atması gerekmiyor muydu?' diye söylendi. Sonra da kendini 'belki işi vardır' diye geçiştirdi. Ve yürümeye  devam etti..

Birden telefonuna mesaj geldi.  Mihi'den gelmiş olmalı diye düşünen Suho telefonu eline almasıyle donmuştu. Tanımadığı numaradan mesaj gelmişti.

Bilinmeyen: Mihi'yi tehlikede..

Suhoshi: Sen kimsin?

Bilinmeyen: Bilinmeyen yazıyor ya aptal!

Suhoshi: Sensin aptal be!

Mihi demişken..

Nasıl tehlikede? Ne yaptın ona??

Bilinmeyen: Evet Mihi demişken..

Ölmesini istemiyorsan verdiğim adrese gel Joonmyeon.

Joonmyeon mu? Onun hesabını nasıl bulmuştu ki? Mihi'yi nereden tanıyordu? Yoksa sasaeng miydi? Peki söyledikleri doğru muydu? Ona ve Mihi'ye zarar verebilir miyid? Mihi'nin ölmesi mi? Şaka mı yapıyordu bu? Kafasında daha binlerce soru vardı ve bunların cevabını almak için o adrese gidecekti. Ne olursa olsun.. gidecekti.

Kakaotalk // SuhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin