-
MiHi: Suho...Hadi ama...
Daha ne kadar beklemem gerekecek?
Endişelenmemeliyim, korkmamalıyım..
Olumlu düşünmeliyim
-Mi Hi, birkaç mesaj yazıp telefonu kapattı ve odada bir sağa bir sola gidip düşünmeye başladı. Tam on gün olmuştu ve ne Suho'dan ne de diğerlerinden bir haber alabilmişti. Endişelenmek istemiyordu ama elinde olmadan endişeleniyor, her ne kadar olumlu düşünmeye çalışsa da aklına kötü şeyler geliyordu. Bu zaman boyunca her gün Sm binasının önünden geçmişti ama bir kere bile onları görememişti. Oflayıp kendini yatağa attı. Geç olmuştu. Şuanlık tek yapabileceği güzel şeyler düşünüp uyumaktı. Tam gözlerini kapatmıştı ki telefonuna bildirim geldi. Ya Suho'dansa diye yine bir umutla yattığı yerden kalkıp mesaja baktı. Bu.. Suho'dan değildi.. ama tanımıyordu da...
-
Bilinmeyen: Kim Mi Hi.Yarın
Saat 16.00'da
Verdiğim adrese gel.
Adres: ..........
Ve
Endişelenme:))
-Kaşları çatık bir şekilde mesajı tekrar tekrar okurken daha da korkmaya başlamıştı. Aklında binbir soru dolanırken tek ilgilendiği soru, gidip gitmeyeceğiydi. Tam mesaj atacaktı ki tekrar aynı kişiden mesaj geldi.
-
Bilinmeyen: Şimdi attığım mesajları okudum da, cidden korkunç olmuş...Onları atmamışım gibi say
Tekrar başlıyoruz..
Minnie yarın verdiğim adrese saat 16.00'da gelir misin??
Adres:...........
Evet şimdi oldu eheh~
😘
-Sondaki öpücük de neyin nesiydi böyle? Mi Hi'nin aklı karışmıştı ama bu tanıdık geliyordu. Sadece bir kişi ona Minnie diye seslenirdi..
"Off gidecek miyim oraya şimdi?"
"Ya bir şey olursa? Tanımıyorum ki.."
"Ah ne yapacağım ben..."
Kendi kendine konuşurken tekrar yatağa yattı ve tavanı seyretmeye başladı. Ne yapabileceğini düşünüyordu...
"Buldum!"
Aklına bir fikir gelmesiyle ayağa fırladı.
"Bu kişi adımı bildiğine göre, benim nasıl göründüğümü de biliyordur. O yüzden.... bende kendimi gizlemeliyim. Maske ve şapka takıp kapalı şeyler giyersem beni tanıyamaz.."
Aklına bundan başka bir şey gelmiyordu. Aslında oraya gitmeyebilirdi ama gitmek istiyordu çünkü aklında bir ihtimal, içinde bir umut vardı..
Fikri bulmasıyla sevinip hemen yatağına yattı ve gözlerini kapattı. Sonuçta yarın onu upuzun bir gün bekliyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kakaotalk // Suho
FanficBilinmeyen: Herkes sana para düşkünü diyor ama ben senin öyle olmadığını biliyorum benim biricik Junmyeon'um. İçinde sakladığın saf bir kalbin var... Suhoshi: Biri para mı dedi?