Здравейте аз съм...

139 17 2
                                    

Такааа... първо казвам се Ави Джонсън и съм на петнайсет години. Аз съм СЪВЪРШЕНОТО момиче в цялото училище. Аз съм на първо място във всяко нещо. Но....... това не ме правеше щастлива! Даже напротив! Никой в училището ми не знае за моето ДРУГО АЗ!! Даже и най- добрата ми приятелка Сел! (Цяло име  Селена)

Моето друго аз е това,че съм забравената в семейството! Ние сме четири деца и а съм по средата! И това ме прави тъжна... Семейството ми не е съвършенно.... Баща ми през ден, два се налива с алкохол до козирката! Почваше да опява на всеки за проблемите си! Такааа еднообразния ми живот минава без да го усетя... Никога не сме сядали заедно на масата... Никога не сме правели нещо заедно. Мама се грижеше за всеки от семейството... Оу... не ги представих! Ема е най- голямата, след нея съм аз после е Джаки и последна е малката Лили...
И както казвах никога ни сме правери нищо заедно.... Всеки гледаше него си... Майка ми гледаше по- бързо да ни оправи за училище да сготви, чисти и опере, за да може да седне и да гледа телевизия... А да си призная имаме доста голяма къща в Калифорния...Тя е на един  етаж, но все едно горния етаж е сложен до долния. Единственото място на което можех да дишам спокойно е мазето на училището ми... Даже и Сел не знае, че ходя там.... Е стига съм ви обяснявала за мен... Сега ще ви разкажа зааа......... котката миии..... 😆😆😆 Която се казва Джулая.... много красиво име нали😍😍🔝🔝На Джу (така и казвам на галено) и казвам всичко... АПСОЛЮТНО всичко...

Хейй сладури!! Нова история!! Съжалявам за предишната история! Въобще какви съм ги измисляла!😂🔫 Харесвайте, коментирайте и споделяйте историята ми!

Другото ми аз Donde viven las historias. Descúbrelo ahora