Rytoj ta diena, kai ją pamatysiu. Pirmoji diena, kai skaitytojai mane atras, o pagrindinė veikėja sutiks. Ji bus kavinėje ir lauks savo vaikino, kuris nepasirodys, o aš pavaišinsiu ją kava.
Nuolat mąstau ar tokie paprasti, bet kartu nuostabūs dalykai vyksta skaitytojų pasaulyje. Ar jų pasaulis labai skiriasi nuo mūsų? Ar to pasaulio skaitytojas irgi yra istorijos veikėjas? O tos istorijos skaitytojas yra kitos istorijos dalis? O ta istorija yra knyga, kurią vakar skaitė mano pasaulio herojė?
Niekas nežino kaip veikia pasaulis. Scenarijus man sako viską kas įvyko ar įvyks šioje istorijoje, bet nežinau nieko už jos ribų. Tą turiu įsivaizduoti.
Man nereikia repetuoti ar mokytis susitikimo, nes tam esu ruošiamas nuo gimimo. Dabar turiu sekti scenarijų ir atėjus mano pasirodymo metui turiu būti pasiruošęs. Rytoj ateis diena, kuriai ruošiausi visą gyvenimą, dėl kurios atsiradau, bet tai reiškia, kad būsiu dar viena diena arčiau mirties.
Turėsiu tai žinodamas pasiaukoti dėl merginos, kurios nepažįstu. Dėl merginos, kuri vistiek mirs kaip ir visi, kai rašytojas padės paskutinį tašką ir istorija bus baigta.
Jos vardą žinos tūkstančiai, o gal milijonai skaitytojų, bet aš...
Aš būsiu tik kažkoks veikėjas, kuris, atrodo, buvo teigiamas. Jie nežino, kad jei ryt padarysiu klaidą, tai viskas žlugs.
Bet klaidos neįmanomos mano pasaulyje, kaip ir melas aktoriams. Mums neįmanoma meluoti, todėl mes viską žinome.
Meluoti galima tik vienam istorijos dalyviui. Tai visada būna pagrindinis veikėjas, nes apie jį sukasi šis pasaulis, ši istorija.
Nežinau, kodėl užrašinėju viską aiškindamas, lyg kažkas, nieko nesuprantantis šį dienoraštį kada nors skaitytų. Gal tiesiog noriu, kad kažkas jį perskaitytų. Tada aš būčiau pagrindinis veikėjas.
Aš net nežinau, ar sukūręs šį dienoraštį, nesukūriau naujo pasaulio, kuriame vyksta toks pat mėšlas kaip čia. Jei tai tiesa, tai niekada nenustočiau jo rašyti, kad niekas nemirtų. Bet tai neįmanoma, nes aš pats greit mirsiu.
Norėčiau kad viskas būtų kitaip, bet kitaip nebūna. Pasaulis yra toks ir negali būti kitoks. Tik ne man.
ESTÁS LEYENDO
Ir vis dėlto tai aš pagrindinis šios istorijos veikėjas
FantasíaAš antraeilis šio gyvenimo žmogus. Nežinau koks jausmas, kai viskas sukasi apie tave, nors tu to nežinai. Gyvenu šio gyvenimo užkuliuose ir kartais, kai liepia kūrėjas, išlendu į dienos šviesą, kad padėčiau gyventi šio pasaulio centrui. Viskas ko tr...