3 dienos po

36 5 4
                                    

Štai tiek mudu ištvėrėme. Šitiek laiko buvau pagrindinis veikėjas. Dabar laikas baigti. Užleisti vietą tikriems herojams, kurie visko nesugadina, kurie nėra nevykėliai.
Sunaikinau savo, kitų aktorių, herojės ir rašytojo gyvenimus. Sugrioviau mūsų visų namus. Esu savanaudis. Toks jau aš.
Norėčiau būti buvęs pagrindinis veikėjas iš tikrųjų. Herojė būtų antraplanė veikėja, visi būtų tokie. Aš mirčiau čia sėdėdamas ir galvodamas koks bereikšmis buvau, kai iš tiesų viskas buvo rašoma tik apie mane.
Tik tai nepadarytų manęs laimingu. Tai skirta ne man. Kas benutiktų, man nelemta suprasti tikrų jausmų.
Nuo scenos pusės atslenka tamsa. Jaučiu, kad kai ji mane apglėbs istorija pasibaigs. Ji žus, o kartu ir aš.
Gal aš tik viską sugadinęs antraplanis veikėjas, o gal vis dėlto pagrindinis.
Visa tai gali būti tiesa. Tai gali nutikti bet kam. Tik tu nesupranti, kad esi pasaulio centras, ar nesupranti, kad gyveni beprasmį ir nereikalingą gyvenimą.
Gal knyga, kurios vakar nenorėjai pabaigti skaityti yra kažkieno visas gyvenimas, arba kažkam nepatiko tavasis.
Gal tavo rašytojas yra kitos istorijos antraplanis veikėjas, o jo istorijos rašytojas - pagrindinis.
Viskas per daug painu, kad būtų įmano suprasti.
Laikas baigiasi. Tamsa artėja. Tik norėjau būti laimingas.
Nežinau šio jausmo, bet manau kad aš mylėjau. Savo heroję. Mano meilė pražudė mus abu.

Ir vis dėlto tai aš pagrindinis šios istorijos veikėjasTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon