Rosalie

157 6 4
                                    

To jsem já. Rosalie. Ne nejsem doma. Ano jsem venku a ano letím. Ne, nedokážu létat. Ano, letím na Arminovi. Kdo je Armin?? Drak přece. Asi si myslíte, že jsem divná a...asi máte pravdu. Tady odsud je krásný výhled. Jo, ale musíme domů. Ještě ne... Je ti šestnáct tvá... Má matka tou dobou již bojovala za svobodu své země. Já vím, já vím. Tak poleť  ať nemám malér. A přestaň se mi bourat do hlavy.

Tohle je moje království. Nikdy jsem nesměla jít do podhradí. Nevím proč. S matkou jsem si nikdy moc nerozuměla. Můj otec...Damian. Milý chlapík řekla bych. A opravdu dobrý otec. Ale nerozumí mi, jsem jiná. Rod dračích jezdců... Jsme hrdí, všichni. Ale já jsem mág. Vodní, myslim. Matka mi vtlouká do hlavy, že voda je silný živel a budu důležitá pro lid, ale já ji neumím ovládat. Musím jen doufat, že dostatečně zvládám své emoce. Matka je ale na trénování krátká. Mám i trenéra. Elfa. Je majestátní vysoký, ale člověk se v něm nevyzná, a to mě děsí. Nikdy nevím, co od něj čekat. A to už je ona, moje máti. Bývala dobrá bojovnice a milá žena. Jestli to co z ní je udělalo mateřství, doufám, že nikdy nebudu mít děti. (Ovšem by byla máti proti.) "Rosalie!" "Ano mamá?" "Za dvě hodiny začíná ples." "Ano, vím dnes mi je šestnáct." " Ty jen doufej, že to Doris stihne."

Dívka s dračím srdcem; Dědička dračí krveKde žijí příběhy. Začni objevovat