11~KESTANE

10.1K 283 66
                                    

Ailem ile uzun uzun konuşup onları ikna etmem gerekmişti. Tabikide sonunda 'evet' demişlerdi. Bana karşı mahçup bir ifadeleri vardı. Onları öyle görmeyi hiç istemezdim. Ama genede bundan ötürü pişman olmaları daha iyi tabii.

Sonuçta bir sene boyunca onlardan nefret etmiştim. Ama her şey değişti.
Yanlışlar doğruya dönebiliyordu.

Ve en büyük hatam Yağız'ı bir gün doğruya döndürebilecekmiydim?

Apar topar buraya kaçırıldığım için valizim falan yoktu. Dolabımda olan eski kıyafetlerimden giymiştim.

Yağız'ın tişörtü hala bendeydi adamın arabasının arkasında kıyafet cenneti.
Her şeyi anlarım ama orda smokin vardı. Onu hiç bir kuvvet bana açıklayamaz.

Yakası derin v atlet tarzı bir şey giymişti ve onun üzerine gri ince bir hırka giymişti kollarını yukarı çekmişti, alttan koyu renk bir kot pantolon giymişti ve onun vazgeçilmez saatleri en çok sevdiğim şeylerden biriydi.

İncele incele bitmez. Dön önüne!
Rezil olucaz!

Başını iki elinin arasına almış sallanan içimdeki bene ters bir bakış attı. Şöyle bir adama bakılmaz mı?

Hem dün gece yeterince rezil oldum.

"Çok mu mütişim?"

Başımı kinayeli bir şekilde cama çevirdim. Bu adam neden hep bencil. Nefret ediyorum bu huylarından.

Yalan söylüyorsun bu halleri fazla mütiş. Mest olmuş gibi bakıyordu.

"Senden iyilerini gördüm."

Sonra kenarda duran telefonunu alıp internete girdim. Arama motoruna Johnny Depp yazıp girdim.

Öf be Yağız daha yakışıklı lanet olsun.
Araba yavaşladığında Yağız'a döndüm. Telefona bakıyordu.

Kaşlar çatık gözler kısılmış yukarı doğru şekilendirilmiş saçları eğilince görünen o şişik göğüs kası. Tabikide
göğüsnün hepsi gözükmüyor birazı adamın acayip bir vücuda olması benim suçum değil.

"Kim lan bu?"

Bu adamı tanımayanın ciğeri kurusun
Kaptan Jack Karayip korsanlarının yıldızı benim her şeyden öte aşkım.

İç çektim bu biraz onun egosunu zedelemek için yapılan bir şeydi birazda tepkisini ölçmek için.

"Nefesini keserim senin." Sinirle söylediği bu sözler keyfimi yerine getirmişti. Her ne kadar beni öldürmek ile tehdit etse bile. Güzeldi.

"Ne var senden daha iyilerini gördüğümü söyledim."

Elimden telefonu hızla çekip aldı. Ekrana kısa bir süre baktıktan sonra hemen kapatıp arkaya fırlattı.

Gözlerim pörtlerken ona bakamadım. Hemen arkaya döndüm. Telefonun ne suçu var Allahtan yumuşak yere düştü.

Adam o telefondan koli koli alıp millete dağıtır.

Haklı olabilir iç sesim ama yani öylede davranılmaz ki?

"Ne yaptın sen ya?"

Çatık kaşları ile birden bana dönünce azıma hayali bir fermuar çektim. Bunda bu kadar kızacak bir şey yoktu.

Bu adam fazla kıskanç olabilir mi?
Cevabı evet.

Bana bak seni pis egoist senden daha iyileri var bunu o kafana sok evlenip gideceksin ve ben...

MAFYA BANA MUHTAÇ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin