Rab Ruh'tur, Rab'bin Ruhu neredeyse orada özgürlük vardır (2.Korintliler 3:17)
Öncelikle kendimizce Tanrı'ya bir şekil bir beden hayal edemeyiz. Çünkü yazıldığı gibi Rab Ruh'tur.... Rab'bin Ruhu neredeyse orada özgürlük vardır. Rab içimizde yaşıyor bizlere özgürlük vermek için. Bizler kendi içimizde esir değil miyiz? Bazı zamanlar içimizde bir boşluk olduğunu ve bu boşluğun büyüdüğünü hissetmiyor muyuz? Peki biz insanlar bazen kendi içimizdeki boşlukta kaybolmaktan ya da tamamen boşluğa dönüşmekten korkmuyor muyuz ? O zaman size şunu söylememe izin verin : Her insanın içinde sadece Tanrı'nın doldurabileceği bir boşluk var.Sizlere anlatmak istediğim Tanrı şimdiye kadar duyduğunuz Tanrı kişiliğinden çok farklı...
Çünkü benim size tanıtmak istediğim Tanrı sizleri seviyor ve sana söylüyorum değerli okuyucum Tanrı seninle özel olarak ilgileniyor..
Sevmeyen kişi Tanrı'yı tanımaz.Çünkü Tanrı sevgidir(1.Yuhanna 4:8)
Bu çok değerli bir ayet ve Tanrı'nın kimliğini tamamen anlatan açıklayan bir ayet. Evet yanlış okumadınız Tanrı SEVGİDİR..
Sevgi sabırlıdır, sevgi şefkatlidir. Sevgi kıskanmaz, övünmez, böbürlenmez. Sevgi kaba davranmaz, kendi çıkarını aramaz, kolay kolay öfkelenmez, kötülüğün hesabını tutmaz. Sevgi haksızlığa sevinmez, gerçek olanla sevinir. Sevgi her şeye katlanır, her şeye inanır, her şeyi umut eder, her şeye dayanır. (1. Korintliler 13:4-7)
Size gerçek sevgiyi tanıtmama izin verin.Hepimiz içimizde bir yerlerde sevilmeye hasret yaşamıyor muyuz? Bazen anne babada bazen sevgilide bazen eşimizde ama hep bir yerlerde sevgi arıyoruz.Peki neden hala bulamadık dersiniz o sevgiyi.Neden evet bu insanın sevgisine güvenebilirim derken içimizde bir yerlerde birşeylerin eksik olduğunu düşünürüz?.Size söylüyorum:Çünkü Sevgiyi Yanlış Yerde Arıyoruz..Tanrı Sevgidir dedim.Evet çünkü O sevginin kendisidir. Ve sevgi herşeyi umut eder.Tanrı bu yazıyı okuyanların kendisini aramasını umut ediyor.Bana gelin ben sizi severim gerçek Sevgi Ben'im.Bende yaşarsan o zaman sevgiye doyarsın öyle ki etrafına Tanrı'nın sevgisini gösterebilirsin , diyor Tanrı.
Beni arayacaksınız,bütün yüreğinizle arayınca beni bulacaksınız(Yeremya 29:13)
Tanrı bizi istiyor.Tanrı bütün yüreğimizle ona dönmemizi istiyor.Tanrı tüm yüreğimizi ona çevirip sevgiye susadım diye yakarmamızı istiyor.Tanrı bize sevgisini dökmek istiyor.Unutmayın TANRI SEVGİDİR.
Bütün yüreğinizle arayınca beni bulacaksınız...
Tüm yüreğini Tanrı'ya çevirip evet Rab seni arıyorum sevgini arıyorum deyince O bizi yanıtlayacak ve sevgiye susamışlığımızı giderecek.İçimizden diri su ırmakları akacak.Tanrı senin yüreğini ona çevirmeni bekliyor değerli okuyucum.
Evet Rab sana elini uzatmış bekliyor.Peki sana uzatılan eli nasıl tutabileceğini mi düşünüyorsun. O zaman okumaya devam et .... :)Esenlikle Kal... :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TANRI SEVGİDİR
SpiritualVar oluştan bu yana Tanrı hakkında hep birşeyler söylenmiştir..Peki siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Var olan, var olmuş ve gelecek olan,Her şeye Gücü Yeten Rab Tanrı, "Alfa ve Omega Ben'im" diyor (Vahiy1:8) Gelin beraber Tanrı'nın kimligini,karak...