Bugün seni sonsuz bir şekilde karşılıksız olarak ve senin yaralarını, geçmişini, hatalarını bildiği halde seni sen olarak sevicek birilerine ihtiyacın var. Her yerde bu sevgiyi aramaktan yoruldun. Belki suçlamak istemiyorsun belki yargılamaktan kaçıyorsun ama insanlar seni olduğun şekilde sevmiyor ve sen de artık insanları sevmekten ya da sevmeye çalışmaktan yoruldun.. Seni öyle iyi anlıyorum ki... İlişkilerinde sürekli ters giden yolunda olmayan birşeyler çıkıyor. Belki ailen de seni yeterince sevemedi ya da o kadar yoğundu ki seninle zaman geçirip sana olan sevgisini aktaramadı.
Fakat ben bugün sana bambaşka birisini anlatmak istiyorum. Onunla tanışacağın için oldukça heyecanlıyım. Çünkü ben de senin yollarından geçtim; sevmeye çalıştım, sevilmek istedim, maskeler taktım belki insanlar maskeli halimi sever diye düşündüm. Kendim olmadığım biri gibi davrandım hep duygularımı acılarımı bastırdım. Çünkü kimse acısı olan bir insanı dertli birilerini sevmek istemez diye düşündüm. Güçlü olmalıydım öyle olmasam da güçlü görünmek zorundaydım aksi halde güçlünün güçsüzü ezdiği yerde ezilirdim. Ve yorgun düştüm...
Ne mi değişti?
...Seni sonsuz bir sevgiyle sevdim,
Bu nedenle sevecenlikle seni kendime çektim(Yeremya 31:3)Tanrı beni sevecenlikle kendisine çekti... Okumayı bırakma devam et.
Öyle birisi ile karşılaştım ki ben düştüğümde gülmeyip elimden tutup nazik bir şekilde ayağa kaldırdı. O acılarımla yüzleşmem için bana güç verdi. Bastırdığım duygularımın özgür kalması için beni teşvik etti. Benim hatalarımı gördü, geçmişimi biliyordu yaralarımı tanıyordu yine de 'seni seviyorum' demeye devam etti.
"...Korkma, çünkü seni kurtardım,
Seni adınla çağırdım, sen benimsin.(Yeşaya 43:1)Ben kendimi sevmezken o beni adımla çağırdı ve bana beni ne kadar çok sevdiğini söyledi. Tanrı'nın sadece yargıladığına ve sessizce izlediğine inandım yıllarca ama ben buna inanırken benimle tanıştı.Bana gerçek kimliğini açıkladı; zihnimdeki algıları yıktı. Kendim ile kimliğimle ilgili düşüncelerimi değiştirdi:
Kendisini kabul edip adına iman edenlerin hepsine Tanrı'nın çocukları olma hakkını verdi. Onlar ne kandan, ne beden ne de insan isteğinden doğdular; tersine, Tanrı'dan doğdular.(Yuhanna 1:12-13)
Ruhum ölüyken yaşama kavuştu... Çok duymuşssundur yaşayan ölü gibiyim sözünü...Ben ölümden yaşama döndüm. Bunu diyenlerin ruhlarının dirilmesi gerekiyor. Tanrı kimliğime kavuşmamı sağladı. Ben bedenim ve canımla bu dünyaya bağlıyken aynı zamanda ruhsal olarak Tanrı'nın çocuğuyum. Tanrı beni kabul etti ben iyi olduğum için değil kendisi iyi olduğu için kendisi sevgi olduğu için beni kabul etti. "Maskelerini çıkar at artık seni olduğun gibi seviyorum, seni özgürleştirmek istiyorum."
...Gerçeği bileceksiniz ve gerçek sizi özgür kılacak (Yuhanna 8:31)
Şimdi özgür olma zamanı ... Ben aradığım sevgiyi buldum... İçimde büyüyen boşluk doldu. Unutma ki her insanın içinde sadece Tanrı'nın doldurabileceği bir boşluk var. O boşluğu doldurmak için dünyadan birşeyler aramayı bırakmalısın... Aksi halde yorgun düşersin.
"Ey bütün yorgunlar ve yükü ağır olanlar! Bana gelin, ben size rahat veririm. Boyunduruğumu yüklenin, benden öğrenin. Çünkü ben yumuşak huylu, alçakgönüllüyüm. Böylece canlarınız rahata kavuşur. Boyunduruğumu taşımak kolay, yüküm hafiftir." (Matta11:28-30)
Hayat yorucu, insanlar yorgun...Sevgi ihtiyacı var dünyada her yerde... Tanrı ise size ellerini uzatmış bekliyor, sizi çağırıyor size rahat vermek yorgunluğunuzu alıp yükünüzü hafifletmek istiyor... Çünkü Tanrı sizi çok seviyor... UNUTMAYIN: TANRI SEVGİDİR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TANRI SEVGİDİR
EspiritualVar oluştan bu yana Tanrı hakkında hep birşeyler söylenmiştir..Peki siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Var olan, var olmuş ve gelecek olan,Her şeye Gücü Yeten Rab Tanrı, "Alfa ve Omega Ben'im" diyor (Vahiy1:8) Gelin beraber Tanrı'nın kimligini,karak...