რამოდენიმე დღის შემდეგ***
ჯიმინ P.O.V
"ძილინებისა საყვარელო <3 <3 ..."
"შენც :-* :-*..."
თაკოს ტკბილი ძილი ვუსურვე და დაძინების საშვალება მივეცი, მე არ მეძინებოდა და შემეძლო შეტყობინებები მისთვის მთელი ღამის განმავლობაში მეგზავნა მაგრამ დღეს ორივენი ძალიან დავიღალეთ , არა ორივენი კი არა ის დაიღალა ძალიან ამიტომ მას დასვენება სჭირდებოდა...
-რამდენ დაღლას და ტკივილს ითმენს იმისთვის რომ მე დამეხმაროს და ჩემს გვერდით იდგეს, მე კი... მე კი რას ვაკეთებ მისთვის?!! რას ვაკეთებ რომ გავაბედნიერო და ვასიამოვნო/!! არა ასე არ შეიძლება, რამე უნდა გავაკეთო...(ჯიმინ) ჩემს თავს ხმამაღლა ვესაუბრებოდი ამ დროს კი ოთახში ვი მომვარდა კამერით ხელში....
-პატივცემულო საზოგადოებავ ჩვენ ვიმყოფებით მისტერ პარკ ჯიმინის ოთახში..(ვი
-მისტერ პარკ ჯიმინ?!! მისტერი როდის გავხდი??(ჯიმინ) სიცილი წამსკდა
-მისტერ პარკი თავის ოთახში დიდ დროს ტარებს მაგრამ დღეს რატომღაც აქ არ იმყოფება, ან იქნებ აქაა?! მოდით ერთად მოვძებნოდ ჩვენი ჯიმინ ოპპა.. (ვი) კამერას აქეთ იქით ატრიალებდა და ისე იქცეოდა თითქოს მართლაც ვერ მხედავდა..
-აი ჩვენი ოპპაც!! (ვი) წამოიყვირა და კამერა საწოლის ქვეშ წაიღო, მის საქცილებზე უკვე სერიოზულად ამიტყდა სიცილი...
-აქ ვარ მასხარა (ჯიმინ)წამოვიყვირე და ფეხი მივარტყი..
-ეს რა ხმა იყო?! მგონი აქ მოჩვენები არიან..! არმი ჯიმინი მოჩვენებებთან გვღალატობს??!!აააა!!!(ვი)დაიყვირა და ოთახიდან გიჟივით გავარდა, ხმასაც კი ვეღარ ვიღებდი და ჩუმად ისტერიკულად დავიწყე სიცილი...
ვი ოთახში კვლავ შემოვიდა , მაგრამ ახლა კამერა გათიშული ჰქონდა და უკვე მეც ვმშვიდდებოდი..
-ვი შენი დახმარება მჭირდება(ჯიმინ)
-რაში ??(ვი)
YOU ARE READING
Average dreamer
Fanfictionმთავარი არაა ვინ ვიყავით წარულში, მთავარი ისაა თუ ვინ ვართ ახლა და რას წარმოვადგენთ ამ სამყაროში...