თავი 8

335 26 14
                                    

თაკო P.O.V

-გისმენთ .... (თაკო)

-ქალბათონო თაკო შეგიძლიათ დღეს არ მოხვიდეთ...

-კი მაგრამ ეს როგორ?!(თაკო)

-დღეს დაისვენეთ ხვალ ისედაც დატვირთული დღე გექნებათ...

-აჰჰ.. კარგით, გმადლობთ რომ შემატყობინეთ (თაკო)


-ჰმმ.. ესეიგი დღეს დასვენებაა, კარგია ჯიმინიც დაისვენებს,, ალბად ახლა ძინავს ვერ დავურეკავ...

მმმ... მთელი დღე რა გავაკეთო?

აჰჰ... ვიცი !! (თაკო)  ხელები ერთმანეთს შემოვკარი რადგან  თავში არაჩვეულებრივი იდეა მომივიდა...

-მაგრამ ვისთან ერთად? (თაკო) ჩავფიქრდი თუ ვისთან ერთად შეიძლებოდა ჩემი იდეის განხორციელება... ჩვეულებისამებრ ამას ანასთან ერთად ვაკეთებდი მაგრამ ის ხომ მუშაობდა...

                                            (ამ დროს კარზე ზარის ხმა გაისმა)

-მოვდივარ !! (თაკო)კარების გასაღებად პიჟამაში გამოწყობილი გავიქეცი..

-დილამშვიდობისა საყვარელო (ჯიმინ)სახლში სწრაფად შემოვარდა და ჩამეხუტა...

-შენ აქ?! ღმერთო მე მეგონა ამ დროს გეძინებოდა...

აააა!!.. კარები, ვინმემ ხომ არ დაგინახა!!!(თაკო) ჯიმინს მოვშორდი და კარები სწრაფად დავკეტე

-ნუ გეშინია არავის დავუნახივარ , მხოლოდ ერთმა მაგრამ არამგონია ვეცანი (ჯიმინ)კაპიშონი და პირბადე მოიშორა.

-ჰაჰ.. იქნებ გიცნო?! ფოტოებს გადაიღებდა (თაკო)ნერვიულად დავიწყე სიარული

-მოიცა, გაჩერდი.. ოთხმოცი წლის კაცი იქნებოდა, არამგონია ჩემს შეუმჩნევლად ფოტოები გადაეღო(ჯიმინ) მკლავებით დამიჭირა და ჩვეული საყვარლად მომღიმარი სახე მომანათა.

-ოთხმოცი წლის კაცი? თავიდან რატომ არ მითხარი?, მე კი ვიფიქრე.. (თაკო)გავიცინე და ჯიმინს ხელი ვკარი..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 18, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Average dreamerWhere stories live. Discover now