Felmúlhatatlan érzés volt. Nem olyan mint pár nappal ezelött. Ez érzéki csók volt.
-Gyönyörű vagy!-mondta miközben a vállára hajtottam a fejem.
-Nem is!-pirultam el.
-Én csak az igazat mondom!-kacsintott. Huu kezd hideg lenni.
-Fázol?-kérdezte aggódva.
-Egy-egy picit.-dadogtam. Gyorsan levette a pulcsiját és nekem adta.
-Igy már sokkal jobb de te meg fogsz fázni!-jelentettem ki.
-Dehogy fogok. Most az a lényeg hogy te ne fázz!-mosolygott. Awww annyira édes.
-De tudod mit? Most vissza megyünk a hotelbe és megnézünk a srácokkal egy filmet?-ajánlotta fel.
-Rendben!!-mondtam.
-Akkor gyere!-húzott fel magához és könnyedén megfogta a kezem. Most akkor mi járunk?? Vagy nem?? Mert nem kérdezte még meg hogy legyek a barátnője..... nem tudom. De majd kialakul. Most érünk be a hotelbe.
-Csukd be a szemed egy picit!-mondta. Még egy meglepetés??? Na mindegy becsukom.
-Most kinyithatod!-mondta. Lassan kinyitottam a szemem. Daniel egy térdelve egy szál rózsávak a kezében éppe szólásra nyitja a száját.
-Talia! Lennél a barátnőm??-kérdezte.
- Igen! Igen! Igen! És Igeeeenn!!!!!-annyira boldog vagyok. Ő az első barátom!! Nála jobbat nem is kaphatnék! A nyakába ugrottam. Ő azon nyomban megcsókolt.
-Már féltem hogy nemet mondasz!-döntötte a homlokát az enyémnek.
-Én? Neked? Soha!-nevettem.
-Akkor megnyugodtam! De gyere menjünk fel!-mondta. Kiváncsi vagyok hogy a többiek mit fognak szólni. Hunter nyitott ajtót.
-Emberek megjött a gerlepár!-kiáltja el magát. Mikor beléptünk.
-Akkor ti most eggyütt vagytok??-kérdezte Jacob. Válaszul Daniel csak megcsókolt.
-Na látod ez a válasz!-veregeti hátba Cam Johnnyit. Mi csak nevettünk. Ekkor vettem észre a sarokban ácsorgó Blaket komor tekintettel. De most az a baja hogy összejöttem Daniellel?? Hiszen neki ott van a barátnője. Csak én nem értem őt??
-Gratuu hugii!-jön oda Hunter.
-Köszi! Azt hallottam hogy sokat segítettél!-húztam fel a szemöldököm.
-Vannak talasztalaim!-nevetett. -de most ugye jössz filmezni?
-Persze!-mondtam. Ahj bárcsak ne történt volna meg....ami történni fog......
ESTÁS LEYENDO
The World Of Dreams~Blake Gray
Fanfic-Mégis mit képzelsz magadról?!-ordítom sírva. -Én...én sajnálom. -Hát sajnálhatod is! Elrohantam bele a sötétségbe.Végleg elvesztem.