13.rész

2.2K 127 19
                                    

-Nyugi! Fel fog ébredni!-érzem Emma kezét a vállamon.
- Remélem. De tudod mi bánt a legjobban?-kérdeztem tőle.
-Mi?
-Hogy Blakért jobbam aggódtam mint miatta.-hajtottam le a fejem.
-Nem lehet hogy?-célozgatott.
-Nem! Dehogy is. Én Danielt szeretem. -próbáltam győzködni őz. De még magamnak is hazudok. Mi van velem?
-Te dolgod.-rántotta meg a vállát.
-Sziasztok!-csörtetett be Hunter, és megcsókolta Emmát.-Látom összebarátkoztatok.-mosolygott.
-Mint láthatod-nevettünk.
-Te most hazamész Blakkékel és egy jó nagyot alszol mert nem aludtál vagy 3 napja rendesen!-parancsolta Hunter. Nem én nem leszek Sarahval együtt egy házban( Sarah Blake barátnője)
-Nem! Én maradok!-makacskodtam
-Nem! Mész!-kiabáltak rám mindeketten.
-Agrrr...-morogtam.
-Menjél mert a többiek várnak már!-huh legalább a többiek is ott lesznek. Ahogy kiléptem szembe találtam magamat a srácokkal.
-Na végre! Nálad még én is gyorsabban készülök el!-kezdett el nyávogni. Pffu mindjárt felpofozom..
-Nyugi!-suttogja Brandon, és megfogja a vállam.
-Inkább menjünk!-legyintett Cam.
-Meddig kell elviselni őt?-kérdeztem az elöttem tipegő csajra mutatva.
-Ameddig Blake barátnője!-adja a választ Johnny. Remek. Hirtelen szembetalálom magam Blakkel.
-Bocsi a viselkedéséért!-nevetett kinosan.
-Semmi!-sóhajtottam. De nem volt kedvem beszelni vele ezért kikerültem és csatlakoztam Aaronék társaságához. Akik valami Joeyrol beszéktek.
-Ki jön hova?-vágtam értetlen fejet.
- jah csak egy haverunk itt lesz pár turnén!-adja a választ Taylor.
-Ohh még egy idiótával több!-nevettem.
-Na ez fájt!-tettete a sértődöttet Jacob.
-Én csak az igazságot mondom!-veregettem hátba. Jajj de megkedveltem őket..
Valaki nekem jött.
-Jajj figyelhetnél a lábad elé!-kezdett el nyávogni.... na ki nem találjátok hogy ki?? Hát persze hogy Sarah.
-Hiszen te jöttél nekem!?-vágtam értetlen fejet.
-Ja persze! Annyira el voltál foglalva Jacobbal... pedig úgy tudtam Daniellel jársz.. vagy talám vele?-mutatott Jacobra. Ezt mindenki halotta. Egyből kitört a röhögés. Mindenki tudja hogy Jacobbal olyanok vagyunk mint a testvérek.
-Áljunk meg!-röhögött Jacob.-Mi nem járunk?! Vili? Mi mi olyan mint ha tesok lennénk!-nevetett. Ez a csaj haláli!!
-Blake!-kezdett el nyávogni.-Nem is tudtam hogy Jacob és ez tesok!-vonta kérdőre Blaket. Ő látszolag nem értette a szituáciot. Mi már fetrengtunk a nevetéstől. Annyira hogy Johnny rám is esett.
-Johnny!! Szálj le rólam!-nevettem. Nehh ez ........... durva....😂😂
A haza út így telt hát! Ennyire azért nem gondoltam hogy a csaj sötét. Igaza volt Hunternek. Fáradt vagyok. Elmegyek lefeküdni. Gyorsan lekapkodtam magamról a cuccaim és beálltam a forró zuhany alá. Jól esett hogy a forro vizcseppek végig folynak hideg testemet. Mikor már eléggé "vizes" voltam kiszáltam. Na basszus! Nem hoztam be a cuccaim. Remélem nem járkál ki senki. Magamra csavartam a törölközőt és iszkoltam volna be a szobába ha nem jönne velem szembe... na kicsoda??? Blake! Hát nem nagyszerü???
-Öhmm.. bocsi csak nem hoztam be a cuccaim!-dadogtam össze vissza. Tekintetét kiváncsia vezette végig rajtam. Inkább befutottam a szobába. Miért érzem magam kellemetlenül a közelébe?? Talán....? Nem nem. Az nem lehet!

Sziasztok! Jöttem megint egy részel! Ha van valami ötletetek tanácsotok akkor kommentbe vagy privibe irjátok meg! Kösziii!!

The World Of Dreams~Blake GrayDonde viven las historias. Descúbrelo ahora