Vyšli jsme z bytu a neznámý mě pořád vedl s kudlou u krku. Odvážila jsem se na pár otázek...
"K-kam mě vedete? Kdo jste?" polkla jsem a otočila pohled.
"Vedu tě k autu, které tě odveze. Znáš mě." šibalsky se uchetl a zrychlil krok.
"Já vás znám? Kdo js..." nedořekla jsem větu protože začal nadávat.
"Kurva! Ty kreténi zavolali poldy!" zařval a dal mi pytel přes hlavu a dal do něčích rukou.
"Vem ji a odvez! Já jdu na ty kretény!" rozběhl se a kdosi mě nesl a nemilosrdně hodil do kufru auta který pak zamkl.
Měla jsem možnost vytáhnout mobil a zavolat klukům.
Alex: "Vadime? Dávejte si pozor, jde za váma ten chlap!"Vadim: "Jsi v pořádku? Byt jsme zamkli na deset klíčů."
Alex: "Bolí mě krk a před chvílí mě hodili do kufru auta."
Vadim: "Neboj, všechno bude v pořádku."
Alex: "Vadime končím, jdu zavolat policistům!"
Vadim: "Ať se ti nic nestane."
Alex: "Neboj, ahoj."
Vadim: "Pa."
Típla jsem to a šla napsat SPZ policistům. Brutálně se mi klepali ruce.
Alex: dobry den jswm ta uneswna!
SPZ: ************* najdetw me prosim! Alezandra Vanerova.Slyšela jsem kroky. Schovala jsem mobil do kapsy a poslouchala rychlé nastoupení do auta, prudké zavření dveří a policejní světla.
"Pomoc!!!" křičela jsem.
"Drž hubu děvko!!!" křikl a já hned ztichla.
"Pueww..." výstřel z pistole mi málem spustil infarkt.
"Kam mě vezete?" šeptla jsem a on vydechl. Zůstal mlčet. Pytel jsem si sundala a ruce rozvázala. Najednou mě něco napadlo...
"Ty kocoure, jseš opravdu nehorázně sexy... Rozdáš si to se mnou támhle v tom křoví? Budu zlobivá." řekla jsem líbezně a cítila se strašně trapně.
"Tak kocour jo? Fajn." zastavil a já začala zmatkovat.
"Ehm....Jo! Má samozřejmě u sebe chloroform!" cvaklo mi v bedně a vyhnula si triko.
Vylezla z auta a svalila ho na zem.
"Teď budu vystrkovat drápky. Mňau!" usmála se a on mi začínal sundávat triko a pak podprsenku. Nakonec kalhotky.Nenápadně jsem mu vzala lahvičku a vymluvila se že jdu vykonat potřebu.
Namočila jsem kapesník chloroformem a lahvičku hodila k autu.
Kapesník jsem si dala za řetízek.
"Jsem tu a mnohem sladší (Wat?! Mi jebne 😀)!"Rychlostí kapesníku jsem vytáhla kapesník a dala mu ji před pusu.
"Ty svi..."nedořekl to a já popadla spodní prádlo a triko. Nezapomněla jsem na láhev s chloroformem.
Nesedla jsem do auta a vzpomněla si, že neumím řídit...Sakra.
Ale něco mě učila mamka, tak já to zkusím. Zrovna za noci to nebylo tak super ale uřídila jsem to.
Nevěděla jsem kudy kam ale po silnici jsem jela.
ČTEŠ
Je tady ještě jednou...
ФанфикKdyž zemřel Tom, život neměl smysl. Ale pak přišel on, Vadim a pochopila jsem, že je tady ještě jednou. V PŘÍBĚHU SE MOHOU OBJEVOVAT VULGARISMY A EROTICKÉ SCÉNY. Přímo pro dospělé to není. Tak napůl :DDDD