Ráno klasika, budík.
"Alex, klidně ještě chvilku spi, jdeme k doktorovi." usmála se mamka a já se zahrabala do peřiny.
O půl hodiny později mě zase probudil budík. Nechtělo s mi už spát,tak jsem vzala notebook a promnula si oči ze světla.
"Pondělí, nádhera." koukla jsem na datum a pak rozklikla zprávu.
Vadim: Ahoj šátku :DD chybíš mi :)
Vadim Tkačenko nastavil/a vaši přezdívku na Harley.
Alex: Ahoj nákupe :DDDD Taky mi chybíš.
Alexandra Vanerova nastavil/a uživateli Vadim Tkačenko přezdívku Joker.
Joker: No jo Harley. :DDDD
Harley: :DDD Miluju tě :-***
Joker: Miluju tě :-***
Dlouho jsme si psali, dokud nepřišla mamka ať se začnu připravovat. Tak jsem se rozloučila a dala notebook na nabíječku.
O hodinu později...
"Tak můžeme?" zeptala se mamka a já s ní vyšla z bytu. A nastoupili do auta.
"A co to doučování na Ruštinu?"
"A joo, ježiš. To doučování." vzala jsem mobil a napsala Evě, že s omlouvám.
Pak jsem vyndala sluchátka a pak si pustila písničky. ALL OF ME...jak jinak že jo :DDD
Venku jsem viděla Toma jak na mě mává.
"Mami, mami! Koukej! Tom!" vykřikla jsem a mamka zpanykařila.
"Cože?!" pustila volant a koukla z okénka.
"Mami volant!"
"Cože?!" bylo pozdě. Pohlédli jsme na sebe a pak... Jsem vystřelila z auta a kutálela se daleko na silnici.
-
-
-
"Mami! Mamiii!!!" zvedla jsem se a zamotala se. Pak jsem si vzpomněla na mobil se sluchátky. Byl v příkopu a tak jsem ho vzala a zavolala záchranku. Pak jsem se svalila na zem.
O deset minut později...
Někdo mě dal na lehátko a pak naložil do auta. Pak už si jen pamatuji, přikrytí hebkou peřinou.
Probudilo mě klidné pípání přístrojů. Odpojila jsem si různé stroje a vylezla z postele.
"Slečno, lehněte si." přiběhla ke mě sestra a já se bránila.
"Ne, chci pryč!" mířila jsem ke dveřím a sestřička mačkala čudlík a za chvíli přiběhli doktoři kteří mi píchli nějakou injekci. Další probuzení bylo klidnější. Jen jsem tam ležela.
"Pořád si tak roztomilá. Šmudlo." šmudlo ? Tak mi říkal jenom Tom.
"Tome? Proč si tam byl a mával na mě?" on se usmál a sedl si ke mě na postel.
"Miluju tě." vzal mě za ruku a já mu ji stiskla.
"Proč si pořád tady?"
"Protože se na tebe chodím koukat. Chybíš mi." naklonil se ke mě a políbili jsme se."
Cože?! To byl sen? Rozplakala jsem se a stiskla tlačítko.
"Děje se něco?" přiběhla sestra.
"Kde je moje matka?"
"Oh, ta je v pokoji pro starší. Nebojte, budete tady jenom týden." uklidnila mě a já se začala nadechovat pro další otázku.
"Jde tu pustit písnička?"
"Obávám se, že ne, ale tady máte svůj telefon." podala mi ho a já se na ni podívala s výrazem: děkuju.
Odešla a já si pustila zase ALL OF ME. Tuhle písničku poslouchám pořád, nepřipadá mi ohraná.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Omlouvám se za krátký díl :DDDD Miluju vás. :-**
Twoje darkness :-)
ČTEŠ
Je tady ještě jednou...
FanfictionKdyž zemřel Tom, život neměl smysl. Ale pak přišel on, Vadim a pochopila jsem, že je tady ještě jednou. V PŘÍBĚHU SE MOHOU OBJEVOVAT VULGARISMY A EROTICKÉ SCÉNY. Přímo pro dospělé to není. Tak napůl :DDDD