Hned jsem šla za počítač všechno zkontrolovat. No jo, zavislák :DDDD
Harley: Ahoj Kadime :DDDD
Joker: Volee :DDD Latex :)
Harley: :"DDDD
Harley: Kam půjdeme ? :)
Joker: Na večeři :DD Vyzvednu tě před barákem :)
Harley: Okey :)
Harley: Musím pufko :3 Ahooj
Joker: To mi ani nenapíšeš miluju tě? :DDD
Harley: Ne, já jsem originální :DDDD Nesnáším tě :DD
Joker: Taky tě mám rád :DDD Ahoj
Harley: Ahoj :)
Ježíši já ho nenávidím :DD No nic. Šla jsem napsat Lucce jak to mají s úkoly a pak šla dolů na oběd.
"Mami, dneska večer půjdu s Vadimem na večeři. Asi u něho přespím." nakrojila jsem řízek a začala jíst.
"No, to teda nepůjdeš ."
"Ale mam-"
"Ne, musíš ležet."
"Fakt ty jo..." odhodila jsem příbor na talíř a odešla do pokoje. Už mě to fakt štve kurva, nikam mě nepouští.
"Alex...," vešla do pokoje mamka, "Ty přece víš, že nemůžeš lítat venku. By ses rozdováděla a pak co?" sedla si na židli.
"Cože?! Lítat venku? Proboha, vždyť jdeme jenom na večeři chápeš? Nejsem malá mami, je mi sedmnáct, chápeš? Se-dm-náct." mamka vzdychla.
"Prostě tam nemůžeš a basta! Teď běž ihned dojíst ten oběd." křičela mamka a ukázala na dveře. Kdyby mi bylo tak devět, rozbrečela bych se a poslechla. Pak v jedenácti jsem nebyla taková citlivka. Ale teď jsem na to zvyklá tak jsem zachovala chladnou tvář a zůstala sedět.
"Jak chceš. Stejně nikam nepůjdeš!" práskla dveřmi a já jsem na ně hodila polštář.
"AGHHHH..." rvala jsem polštář a řvala. Když jsem se trochu uklidnila, vzala jsem notebook a šibalsky napsala Vadimovy.
Harley: Ahoj :-) Mamka mě nechce pustit :DDD
Joker: Ty smajlíci na konci mi napovídají že máš něco v plánu :DDD
Harley: :DDDDD Jop
Joker: Kde mám čekat? :DD
Harley: Můžeš klidně zůstat před barákem. Přijdu tam.
Joker: Jop, budu čekat :-)
Já šla pak potichu pro zbytek jídla a rychle s ním utíkala do pokoje který jsem hned zamkla. Sestra se dívala v obýváku na animák takže jsem měla celý pokoj jen pro sebe. Naštěstí bylo jídlo ještě teplé, tak jsem ho mohla v klidu sníst. Prázdný talíř jsem dala na noční stolek a pak se mi nějak zamotala hlava a já usnula.
"Aleeex!!!" probudilo mě bušení na dveře. "A jo, já nechala zamčeno!" plácla jsem se do čela a šla odemknout.
"Ty si mi dala, spala si čtyři hodiny." smála se sestra a já jenom pokrčila rameny.
Rozhodla jsem se, že půjdu na hřbitov. Musím zjistit, proč se mi Tom pořád zjevuje. Tak jsem se oblékla do černého a zrovna vzala i svíčku. Vyšla jsem ven a zamířila k autobusu. Opět jsem byla slabá. Čekala jsem chvilku a pak už přijel.
ČTEŠ
Je tady ještě jednou...
FanfictionKdyž zemřel Tom, život neměl smysl. Ale pak přišel on, Vadim a pochopila jsem, že je tady ještě jednou. V PŘÍBĚHU SE MOHOU OBJEVOVAT VULGARISMY A EROTICKÉ SCÉNY. Přímo pro dospělé to není. Tak napůl :DDDD