*EMMA*
Pro začátek jmenuji se Emma Rolins. Je mi 23 let a žiji v hlavním městě v severní Anglie, přesněji Manchester. Je to rušné město a nejlepší na tom jsou noci ale já to nevim tak přesně jako ostatní kvůli tátovy je totiž policejní důstojník. Moji rodiče. To oni mi řídí život ale nikdy jsem neodmlouvala a poslouchala jsem je ve všem. Můj život je nudný. Můj táta je něco jako řiditel policie a já pracuji pod ním. Nevadí mi to pracovat na policii ale chtělo by to trochu dobrodružství.
Mám snoubence jmenuje se Queen aby jsem se přiznala nemiluji ho ale jsem s ním jen kvůli mému tatínkovy. Vždycky jsem byla tatínkova holčička. Nemám sourozence a momentálně žiji se svým snoubencem.
Zrovna jsem šla do tatínkovy pracovny ,, dobré ráno papá " dala jsem mu pusu na tvář ,, dobré ráno Emmo " opřela jsem se o stůl ,, nový případ?" zeptala jsem se ,, ne jen ten a samý. Lauren Evansonová. 26 let, rodiče jí zemřely, nejhledanější v celé Evropě." přikývla jsem a podívala jsem se na její fotku která byla připíchnutá na nástěnce.
Měla krásné, velké, čokoládové oči, černý vlasy, krásný úsměv. Byla krásná a toho také využívala dost často. Měla hodně záznamů. ,, nějaký nový záznam v trestným rejstříku?" zeptala jsem se táty ,, ano zapni zprávy" vzala jsem tedy ovladač a udělala jsem tak jak řekl.
V televizních zprávách byla žena a vedle ní byla fotka Lauren ,, Lauren Evansonová je zpátky. Včera vykradla Banku a připravila jí tak o 250 miliónu dolarů. Nikdo neví jak to udělala ani jak se k tomu dostala. Vyřešuje to místní policie " znova jsem vypnula televizi ,, to je celá ona" uchechtla jsem. ,, kdo dostal případ?" zeptala jsem se táty ,, Queen " přikývla jsem. Zapoměla jsem říct že můj snoubenec je také policajt. Podle mě je se mnou aby získal lepší práci ale je mi to docela jedno ,, jo a papá nezapomeň že máme jít dneska na společnou večeři. Máma mě do toho hnala abych ti to připomněla" jen se zasmál ,, to je celá ona " dal mi pusu na čelo.
Do místnosti vtrhl jeden kluk jménem Oliver ,, šéfe máme oznámení že na třiadvacáté ulici se stala vloupačka" vypadal udýchaně. Táta se na mě podíval ,, práce volá dceruško" pohladil mě po tváři, vzal si zbraň a odešel. Jen jsem si povzdechla a znova začíná můj nudný den.
ČTEŠ
Zakázaná láska
AdventureJedna se jmenuje Emma a druhá Lauren. Emma vždy chtěla zažít dobrodružství ale život jí k tomu nedal příležitost.jednoho dne potká Lauren. Postupem času se do sebe zamilují ale bude jim v tom stát skoro všechno podle Emmy. Co se stane? Zůstanou spol...