část 5. Lauren zachránce

165 9 0
                                    

,, pšššt" zašeptal mi ten dotyčný do ucha....

***

Měla jsem strach že je to ten chlap ale pak jsem ho viděla znova projít ale to už telefonoval  ,, čau ne ta mrcha mi utekla, nerozčiluj se neviděla mě, zkusíme to jindy, fajn tak když si tak chytrej příště to skus sám." Vynpnul telefon a já mu viděla na jeho potetováné ruce. Když odešel tak jsem si oddychla. ,, varovala jsem tě Emm" Emm? Takhle mi říká jen... Lauren! Uvolnila stisk a já se na ní pomalu otočila. ,, ty?!" usmála se a opřela se o zeď ,, já" potvrdila i když nemusela. ,, co tady děláš a jak si věděla že tady budu?" Pokrčila rameny ,, já vim všechno kotě" mrkla na mě. Dala si cigaretu k ústům.

Znechuceně jsem se na ní podívala. ,, co je?" Vyndala cigaretu z pusy ven ,, ničíš si zdravý" protočila očima ,, stejně jednou umřu" vzala jsem jí cigaretu a odhodila jsem ji ,, ale ne teď" ani nevím kde se to ve mě vzalo. Jen se na mě usmívala ,, že by policajtovy záleželo na zločinci?" teď jsem očima protočila já. ,, buď ráda že jsem tě nepráskla " uchechtla se ,, to by si neudělala" nadzvedla jsem obočí ,, a to si myslíš proč. " přiblížila se ke mě ,, protože tě ke mě něco táhne a chceš vědět víc a navíc ten polibek se ti líbil stejně jako mě" na chvíly jsem ztratila dech. Polkla jsem ,, to není pravda" zasmála se ,, dokážu ti to" nahla se ke mě a já jsem si myslela že mě políbí ale ona se jen usmála ,, tady je jeden z důkazů " zašeptala a odtáhla se ode mě.

Konečně jsem se mohla nadechnout. ,, jak si věděla že po mě někdo jde" pokrčila rameny ,, mám svoje zdroje" otočila se a někam šla ale v půlce se zastavila ,, tak deš" nic jsem neřekla a s radostí jsem k ní sedla do auta který stálo za rohem. Když jsme si tam sedly tak tam byl Rick ,, Lauren no konečně nemáme moc času" zarazil se uprostřed věty ,, ticho Ricku " prohodil ruce ,, tak já si du sednout dopředu" vztal a odešel. ,, takže..." začala jsem ,, jak si věděla kde mě najdeš?" Lauren se usmála ,, vážně to chceš vědět připadá mi že chceš vědět něco jinýho" měřila si mě pohledem.

,, máš pravdu" kývla jsem ,, Proč já?" Uznale se na mě usmívala. ,, jak to přesně myslíš" napila se z nějakýho pití ,, proč si šla za mnou? Proč tě zajímám? Prostě proč já" na to se jen zasmála. ,, a proč ne?" Nechápavě jsem se na ní podívala ,, znám tě déle než si myslíš. To časem pochopíš dej tomu čas a všechno ti jednou řeknu." Nechápala jsem ty tajnosti ale jedno vím určitě že mě to k ní táhne ,, už jsme tady" usmála se. Když jsem chtěla odejít tak mě zastavila.

Nahla se nade mě až jsem si myslela že mě políbí ale nestalo se tomu tak ,, dej si do zbraně náboje a dávej na sebe větší pozor" se zatajeným dechem jsem příkývla ,, jak... jak..." ani jsem nemohla dokončit otázku ,, snadno vim o tobě všechno" usmála se. Polib ji! Křilo na mě srdce ale hlava tomu zabraňovala Pořád máš snoubence nedělej to! Nevěděla jsem jak se zachovat a tak jsem jednoduše odešla.

Když jsem stála přede dveřmi auto pomalu odjíždělo. Až když odjelo auto tak jsem vešla dovnitř. Všude byla tma. Sundala jsem si boty a najednou se rosvítila lapička a v křesle seděl Queen. ,, kde si byla" skoro jsem vykřikla a dala jsem si ruku na hrudník ,, chceš mě zabít málem jsem dostala infarkt" ignorovala jsem jeho otázku ,, na něco jsem se ptal a proč si měla ten přiblbej úsměv na rtech. " protočila jsem očima ,, a nekul očima víš že to nemám rád" pokrčila jsem nezaujatě rameny ,, víš co jdeme spát a zítra si o tom promluvíme" Vyskočil ze sedačky ,, nechápu proč jsem si tě chtěl vzít když si taková mrcha" zhnuseně se na mě díval.

Dala jsem hlavu dolů a hned na to jsem uslyšela třísknutí dveří. Měla jsem nervy ale ne na něj ale na sebe. Jsem kráva neměla to takhle nechat. Nesmím se s ní bavit jinak si mě nebude chtít vzít a to si nemůžu dovolit kvůli rodičům. Grrr ale já chci a v tom je ten problém vždycky mě vzrušovala předctava chodit s holkou a ještě když je zločinec. Ne dost! Okřikla jsem se ,, kašlu na to a du spát" hodila jsem na zem boty i svetřík a šla jsem do pokoje.

Zakázaná láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat