část 8. Proč ne!

231 19 5
                                    

Seděly jsme v autě a Lauren se na mě pořád dívala ,, neudělal ti nic" zakroutila jsem hlavou ,, ne jen mě bolý hlava" Molly vykulila oči ,, co ti udělal?" Zeptala se vystrašeně ,, uhodil jí kdyby jsem se tam neoběvila já a moji chlapy tak by jí zbil víc." Podívala jsem se na něj ,, asi nějak podobně jako Farnando tebe" jen tak prohodila ,, jak to víš?" Pokrčila rameny ,, to je na dlouhý povídání. Znám se s nim dluží mi toho hodně" jen kývla a nastalo trapné ticho.

Auto zastavilo ,, jsme doma na tenhle týden" nadzvedla jsem obočí ,, žít život zločince není jen tak každý týden měníme domov" kývla jsem ,, Ricku odnes tašky a ukaž Molly pokoj. " kývl a spolu odešly ,, pojď Emm" otočila se a já šla za ní.

Došly jsme až do pracovny. ,, stalo se hodně věcí což sis všimla" kývla jsem. ,, promiň že to říkám ale miluješ ho? " zrovna jsem chtěla říct že jo ale promluvila dřív než já ,, není tady nikdo jenom ty a já. Nikdo to nezjistí" nadechla jsem se a vydechla ,, ne. Jsem lesba" zadusila se vlastní slinou ,, cože si!?" zasmála jsem se ,, ano to proto jsem tě nechala se semnou líbat. Proto si ho chci vzít i po tom všem" vykulila oči ,, ty si ho chceš vzít?!" Vyletěla ,, ano já musim" zakroutila hlavou ,, tak to teda ne " nadzvedla jsem obočí ,, co?"

,, slyšela si dobře. Jsem schopná tě tady zavřít a zamknout klidně na deset let ale jeho si nevezmeš jen přes mojí mrtvolu" bouchla do stolu. ,, na tobě to nezáleží. Nemám nikoho a musím si někoho vzít" nechápavě se na mě podívala ,, říkala si že o mě  víš všechno " sedla jsem si na židly ,, ty myslíš tu smlouvu o tom že když si do 27 let někoho vezmeš zístaš všechno dědictví?" Přikývla jsem. Lauren zakroutila hlavou ,, stejně si ho nemůžeš vzít" bouchla jsem naštvaně do stolu a vztala jsem ze židle ,, proč! Proč bych si ho nemohla vzít?!" Opřela se o opěradlo židle. ,, jednou ti to řeknu" vztala a šla ke mě.

Nastalo úplný ticho ,, nedovolím aby se ti něco stalo rozumíš" dala mi ruku na tvář. ,, proč?" Skoro jsem zašeptala ,, protože..." někdo zaťukal na dveře ,, Lauren je tady malý problém" vešel dovnitř Rick. ,, Molly se zfetovala" Lauren si povzdechla. ,, přivaž jí k židly" kývl a odešel ,, proč?" Vyletěla jsem na ní ,, Teresso!" Křikla a ta hned byla tady ,, ano Lauren?" Usmála se ,, řekni tady Emmě co jsem udělala když si fetovala?" nezpustila ze mě zrak ,, Lauren mě zavřela do sklepa a přivázala k židly. Byla jsem tam tři měsíce ale kdyby nebylo jí tak jsem asi mrtvá" podívala jsem se na Lauren ,, řekni jí jestly bereš pořád drogy" zakroutila hlavou ,, ne těch jsem se nedotkla už rok" Lauren přikývla ,, můžeš jít" ta holka se otočila a odešla.

Usmála se na mě ,, nejsem takový člověk jak si myslíš a s tím Queenem jsem tě zkoušela a můžu ti říct že si zkouškou prošla na vítečnou" usmívala se ,, jakou zkouškou?" Nechápala jsem to ,, chtěla jsem si ověřit co by si v takovéhlé situaci udělala a šla si nejlepší cestou" když jsem něco chtěla říct do pracovny vlítla malá holčička s dlouhými vlásky až pod zadek. Mohlo jí být tak sedm let ,, Lauren" křikla a skočila jí do náruče ,, Bello" objala ji. ,, kdo to je?" Zašeptala k ní. ,, Bello tohle je Emma moje kamarádka. Emm tohle Bella moje mladší sestřička" Bella se rozzářila ,, to je ona" Lauren přikývla ,, ano to je ona" zašeptala k ní. Podala jsem jí ruku ,, moc mě těší Bello" ona mi ruku přijala ,, mě taky Emm" usmála se. Lauren zazvonil mobil ,, no práce volá. Ty buď hodná" políbila jí na čelo. ,, ty nepokoušej se utéct mám tady maximální ostrahu a zabezpečení. " dala mi pusu na tvář a zmizela z pracovny.

Zakázaná láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat