Ráno jsem vztala na velkou ránu ze zdola. Rychle jsem vytáhla zbraň a pomalu šla dolů. Srdce mi dušilo o stošest najednou jsem uviděla ženskou potavu a hned jsem jí poznala ,, Co tady děláš" položila jsem zbraň a snažila jsem se jí pomoc si sednout ,, Molly co se stalo?" Byla zmlácená a sotva viděla jak měla oteklý obličej. ,, nic" začala kašlat.
,, musíš do nemocnice" začala kroutit hlavou ,, ne.. ne... prosím ne ... on mě zabije" nechápala jsem to ,, kdo? Kdo tě zabije" nic neřekla a celá se třásla. ,, lehni si a já ti dám prášek na bolesti" pomohla jsem ji lehnout a šla do kuchyně. Vytáhla jsem prášek a vodu na zapití. Když jsem se podívala na hodiny tak byli 4 hodiny ráno. Povzdechla jsem si a šla jsem k Molly. Podala jsem jí prášek a ona ho zapila. ,, musim se podívat jestli nemáš nějakou otevřenou ránu" jen vyklepaně přikývla a já jí pomáhala se svléknout. Na ruce měla hlubokou ránu ,, musíš jít do nemocnice tam ti to budou šít prosím Molly" zakroutila hlavou a přitáhla si mě za tričko blíže ,, musíš mi to šít ty" vyděšeně jsem se na ní podívala. ,, já? Zbláznila ses nikdy jsem to nedělala" hodila po mě zničující pohled ,, prosím si moje poslední naděje" povzdechla jsem si ,, skusím někomu zavolat" pustila mě a já jsem vzala telefon ,, halo " ozval se rozespalý hlas ,, Dastiny potřebuju tě"
,, Emmo co se stalo?" Zeptala se vyděšeně.
,, musíš přijít....
***
,, co se stalo?" Oběvila se u dveří v bačkorech, v pižamu a v ruce držela lékařskou aktovku. ,, nevím nechce mi to říct" vešla dovnitř. ,, dobře tak mi dones ručníky a vlažnout vodu" kývla jsem a šla jsem udělat tak jak mi řekla. Donesla jsem jí to a odešla jsem do kuchyně. Udělala jsem si kávu aby jsem se probrala. Čekala jsem asi půl hodiny a zazvonil mi mobil. Odemkla jsem ho a tak byla zpráva. Fernando Taler. Takhle se jmenuje chlap který jí to udělal. S láskou Lauren. Ona mě převapuje čím dál tím víc. Fernando Taler je drogový dealer a vrah v jednom. Překvapuje mě že ona ví vážně všechno. Spíše všechno co se děje teď ale nikdo nezná moje tajemství. To zná jenom Dastiny protože je jeho součástí.Flashback
,, miluju tě Emmo" ukápla mi slza protože jsem to cítila stejně ,, ale já nemůžu. Moji rodiče by mi to nikdy nedovolili musíš to pochopit a navíc si mi ublížila" zakroutila hlavou ,, chápu to a vim že jsem ti ublížila" ukápla jí slza. ,, Už to takhle dál nejde Dastiny " kroutila hlavou ,, nedělej to" zaškemrala ale já jsem to musela udělat ,, je mi to líto. Byla jsem schopná se postavit rodině a být s tebou ale podvedla si mě, je mezi námi konec Dastiny. Je konec" se slzama v očích jsem odešla a už se nevrátila.
Konec flashbacku
Z přemýšlení mě vytrhla Dastiny. ,, už je v pořádku ale spí. Nech jí spát a ráno jí dej jen něco proti bolesti" kývla jsem ,, děkuju že si přišla" usmála se na mě ,, tak nějak jsem ti to dlužila" nic jsem na to neřekla ,, hele Emmo" začala ,, to je dobrý Dastiny. Nevyčítám ti to a už jsem se s tím vyrovnala" pousmála jsem se ,, dobře no já už bych měla jít" kývla jsem a ona odešla.
Konečně odešla. Ne že bych byla zlá ale protože v její blízkosti jsem se cítila trapně. Kdysi jsem do ní byla zamilovaná ale podvedla mě a já jsem jí už nemohla ani vidět. Došla jsem až do obýváku kde byla Molly. Už seděla a držela se za ruku hned jsem si vzpoměla na sms. ,, co s máš s Farnandem Talerem " celá se napjala ,, jak to víš?" Protočila jsem očima ,, to on ti to udělal?" Přikývla ,, proč ti to udělal?" Měla v očích slzy ,, na tom nezaleží" šla jsem k ní a lehce jsem jí objala. ,, víš že si to zjistim když budu chtít ale chci aby ses mi svěřila ty" začala jsem mile a přátelsky. ,, fajn jen slyb že to nikomu neřekneš" přikývla jsem.
,, spala jsem s nim aby mi dával drogy ale byl tady háček" vyvalila jsem na ní oči ,, jakej?" Skoro jsem vykoktala. ,, otěhotněla jsem ale šla jsem na potrat a on to zjistil tak mě zbil a křičel na mě že mě zabije stejně jako jsem zabila jeho dítě" neměla jsem slov ,, zbil mě a pak mě znásilnil" rozbrečela se a já jí objala ,, pšššt" snažila jsem se jí utišit. Po asi hodině usnula a já šla spát do svého pokoje protože jsem byla nevyspaná.
ČTEŠ
Zakázaná láska
AdventureJedna se jmenuje Emma a druhá Lauren. Emma vždy chtěla zažít dobrodružství ale život jí k tomu nedal příležitost.jednoho dne potká Lauren. Postupem času se do sebe zamilují ale bude jim v tom stát skoro všechno podle Emmy. Co se stane? Zůstanou spol...