Když Queen odešel tak jsem se svlékla a lehla jsem si do vany. Dneska byl den. Povzdechla jsem si. Přes dálkový ovladač jsem zapla písničky a ponořila jsem se do svých myšlenek. Proč Lauren chtěla po Rickovy aby nás odposlouchával? Nechápala jsem to vlastně nic.
Queen. Nikdy na mě takový nebyl to až teď. Povzdechla jsem si a po asi hodině jsem vylezla z vany jenom v ručníku. Došla jsem do pokoje a rozdělala jsem si vlasy.
*Lauren*
Dívala jsem se na ní jak vylezla z vany jak se postavila ke skříni, jak lehce prohodila vlasy. Byla krásná a okouzlující. Nevědomá v jakém světě žije. Mám silnou potřebu jí pomáhat a chránit i když jsem to nikdy neudělala ale vim proč. Zamilovala jsem se do ní. Miluju jí dlouho a chráním jí. Potřebuju s ní mluvit. Byla jsem připravená že si s ní dneska promluvím. Emmo ach Emmo.
*Emma*
Pečlivě jsem se převlékla, udělala jsem si vlasy do drdolu a šla jsem do kuchyně. Než jsem stačila cokoliv udělat tak někdo zazvonil. Došla jsem ke dveřím a byla jsem překvapená co jsem viděla ,, co tady děláš?" Odstrčil mě a začal lézt po čtyřech ,, počkej pomůžu ti Queene" zvedla jsem ho ze země. Byl úplně na mol. ,, Jassie " pohladil mě po tváři. ,, Oueene já nejsem Jassie" dal mi prst na pusu ,, pššt lásko " nevnímala jsem ho odnesla jsem ho do svojí postele. Sundala jsem mu boty a on se na mě díval.
Hned potom usnul. Povzdechla jsem si a sedla jsem si na postel. ,, miluju tě Jassie" promluvil ze spaní a otočil se ke mě zády ,, je to blbec" promluvil někdo z rohu. Uviděla jsem ženskou postavu ,, kdo tam je?" Snažila jsem se zaostřit kdo tam je ale nešlo mi to. Najednou ke mě přistoupila blíž a já poznala kdo to je. Byla to Lauren. ,, co tady děláš?" měla jsem otevřenou pusu dokořán. ,, přišla jsem tě navštívit Emmo" zahrála si s mým jménem. ,, jakto že znáš moje jméno a jak si se vlastně dostala dovnitř?"
,, zabezpečený to tu moc teda nemáš a já vim o tobě všechno" dívala se kolem sebe. ,, co ode mě chceš?" podívala se na mě a i přes takovou vzdálenost jsem viděla její hnědoučké oči. ,, chci ti otevřít oči Emm" nechápavě jsem se na ní podívala ,, jsem v pohodě tak odejdi nebo zavolám na policii" ukázala jsem na dveře. Usmívala se od ucha k uchu ,, tvého papánka? Ten si myslí že jsem v Londýně. " mávla rukou ,, celý je to na tobě jestli chceš něco vědět "
Než jsem si to stačila rozmyslet tak jsem promluvila ,, co bych měla vědět?" vítězně se usmála ,, vím co chceš, nikdy si nechtěla být policajtkou, chceš žít dobrodružnej život bez rozkazů a lidí co by ti mohly zkazit den. Taky vim že ho nemiluješ a on tebe taky ne " skočila jsem jí do řeči ,, to je lež milujeme se a budeme se brát" teď mi do řeči skočila ona ,, nemusíš mi lhát jen jsem přišla tě varovat" svrštila jsem obočí ,, někdo ti chce ublížit Emm. " skoro zašeptala a pomalu se ke mě přibližovala.
,, kdo" skoro jsem zašeptala. Jen se pousmála ,, nemusíš se bát. Jsem tady ještě já. " přibližovala se ke mě a já pocítila silnou touhu jí políbit. Dívala se mi na rty a nakonec to udělala. Políbila mě. V tom polibku bylo tolik lásky a všech těch něžností až jsem se skoro roztekla. Měla jsem zqvřený oči i když se ode mě ostáhla ,, to jsem vždycky toužila udělat" pohladila mi palcem spodní ret. ,, teď zavři oči a odpočítrj do deseti" poslušně jsem zavřela oči a počítala jsem nahlas. ,, tři, dva, jedna" Když jsem oči otevřela tak tady Lauren nebyla.
ČTEŠ
Zakázaná láska
مغامرةJedna se jmenuje Emma a druhá Lauren. Emma vždy chtěla zažít dobrodružství ale život jí k tomu nedal příležitost.jednoho dne potká Lauren. Postupem času se do sebe zamilují ale bude jim v tom stát skoro všechno podle Emmy. Co se stane? Zůstanou spol...