část 7. Queen je debil

162 10 1
                                    

Ráno jsem vztala a šla jsem rovnou do kuchyně. Tam už byla Molly a dělala kávu ,, dáš si kávu?" Zeptala se mě ,, jo " sedla jsem si ke stolu. ,, kde je Queen myslela jsem že se budete brát" přikývla jsem ,, to ano ale nebydlí tady ale občas sem chodí " jen kývla a položila přede mě kávu. ,, v čem je háček?" Pokrčila jsem rameny ,, v našem vztahu není láska" sedla si naproti mě ,, a proč si ho chceš vzít" mávla jsem rukou ,, to je složitý" jen kývla ,, víš že to nikomu neřeknu" pousmála jsem se a kývla jsem. Najednou se otevřely dveře s třísknutím a já poznala že přišel Queen. ,, Jassie!" Zařval. Tím se to jen potvrdilo.

Povzdechla jsem si ,, kdo je Jassie?" zeptala se mě Molly ,, jeho kamarádka. Měla by si jít domů" zakroutila hlavou ,, nemůžu nemám kde bydlet" přikývla jsem ,, tak jdi nahoru do pokoje. Ať se děje co se děje nevylejzej měl by jen větší nervy" nic neřekla, vzala kávu a šla nahoru. Do kuchyně přišel Queen ,, ty" ukázal na mě ,, kvůly tobě nemám nic" snažila jsem se neprotočit očima ale nešlo to. ,, kolikrát jsem ti ku*va řekl aby si neprotáčela očima" naštvalo mě to ale snažila jsem se být v klidu. ,, jdi si lehnout Queene" zakroutil hlavou. Sotva stál na nohách a motal se. Byl zase na mol.

Vztala jsem a uklidila jsem skleničku do dřezu. ,, nepůjdu spát. Chci aby mě tvůj tatík povíšil a pak mě už nikdy neuvidíš" s úsměvem jsem ho pozorovala. ,, nesměj se tomu " pokrčila jsem rameny ,, papá už nikoho nepovíší povíšil mě takže si mě bereš zbytečně trdlo" cvrnkla jsem mu do nosu a chtěla jsem odejít ale chytil mě za zápěstí ,, ty si mě stejně vezmeš v sásce je plno peněz a já se o ně nenechám přijít protože si lesba" v tu chvíly ani nevim jak a moje ruka vystřelila do víšky a dotkla se jeho tváře. Najednou zrudl vztekem a v tu ránu se mi to vrátilo a já ležela na zemi. Držela jsem se za tvář ,, jak si mohl!" Křikla jsem. Přibližoval se ke mě a já začala couvat. Najednou do místnosti vlítly dva chlapy a chytli Queena. Když jsem se podívala na stranu uviděla jsem někoho zahaleného. Ten dotyčný si sundal kapuci a šátek na tváři ,, promiň že mi to tak trvalo" podívala se na mě Lauren a já začala vduchu děkovat bohu.

Queen byl v šoku ,, pusťte mě " začal se kroutit ale ti chlapy byli silný. Lauren šla ke Queenovy a dala mu pěstí do oblyčeje ,, to ti nikdo neřekl že se holky nebijou!" Křikla po něm. Otočila se na mě ,, běž si zbalit a vem sebou i tu holku" na nic jsem nečekala a šla nahoru. Nebýt jí tak ani nevim kde bych teď byla. Došla jsem do svého pokoje kde byla Molly ,, co se stalo?" Vyděšeně na mě koukala. ,, vysvětlím ti to cestou" začala jsem balit všechny svoje věci a zapla jsem tašku. Vzala jsem si všechno nutné. ,, snad jsem nic nezapoměla." Řekla jsem si pro sebe.

,, Emmo tak co se stalo?" Ptala se vystrašeně ,, na vysvětlování není čas" došla jsem ke stolku vzala jsem si náhrdelník, peníze a telefon. Vzala jsem Molly za ruku a spolu jsme šly dolů. ,, zabijte ho" vykulila jsem oči ,, co? ne!" Vykřikla jsem ,, nikdy si nikoho nezabila tak to nemněň" šla jsem k ní ,, ale vždyď by si měla být na mé straně " přikývla jsem ,, sem na tvé straně ale nemůžeš si špinit ruce takovým debilem" usmála se jako by jí ze srdce spadl kámen ,, dobře" dala mu další pěstí ,, pusťte ho a jdeme" byla jsem v šoku že to proběhlo takhle hladce. Ta holka mě udivuje ale co se stane dál.

Zakázaná láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat