část 2. Číšník

248 7 0
                                    

Když jsem přišla domů Queen nebyl doma a tak jsem se začala připravovat na večeři. Oblékla jsem si červený šaty které končily do půlky stehen a červené lodičky. Nenávidím se takhle oblékat ale dneska musím oznámit rodičům že jsme s Queenem zasnoubený.

Cítila jsem se jako by mě někdo sledoval. Jsem paranoidní ale do kabelky jsem si schovala zbraň a odešla jsem z domu. Nandala jsem si prstýnek na prst a sedla jsem do auta. Queen mi psal že je u kamarádky a že se sejdeme tam. Jen jsem pokrčila rameny a vyjela. U něj to je normální. Chodí ke "kamarádkám" a já jsem sama doma a čtu knihy. 

Když jsem byla v autě vypnula jsem motor tak jsem se porozhlédla a na zemi u sedadla spolujezdce jsem uviděla fotku. Na fotce byl Queen a jeho kamarádka ze střední. Pořád se spolu baví a jsou nejlepší kamarádi. Na té fotce vypadaly spolu šťastný. Nijak jsem to neřešila a odešla jsem. On by mě nepodvedl i když možná jo.

Mávla jsem nad tím rukou a vylezla jsem z auta ,, no konečně ses oblékla trochu žensky" jen jsem nad tím protočila oči a ignorovala jsem jeho poznámku. Dal mi ruku kolem pasu a sedly jsme si ke stolu kde už byli moji rodiče.

,, ahoj papá ahoj mami" políbila jsem je oba na tvář ,, máte vybráno" přišel k nám nějaký divný číšník. ,, ano " začal táta a řekl objednávku. když odcházel tak jsem věděla co je zač ale nebyla jsem si tím jistá ,, omluvte mě musím si odskočit" zvedla jsem se ,, dobře ale pohni kotě" nenáviděla jsem když mi takhle řekl.

Jen jsem potichu zavrčela a odešla jsem. Došla jsem až do nějaké kabinky kam ten číšník odešel. Asi telefonoval protože jsem slyšela jenom jeho. ,, ano. Vždyť to říkám jsou tu všichni čtyři. Ale to nejde... nebude to nápadný? Dobře hlavně se nerozčiluj... zjistím to... jasně kdyby něco tak zavolám... přece nejsem dítě Lauren" on řekl Lauren? Ta Lauren to není možný.

Uslyšela jsem že jde ven a tak jsem se schovala za roh. ,, histerka" poznamenal otráveně a odešel. Když jsem došla do té kabinky uviděla jsem jeho telefon. Dala jsem mu do něj odposlouchávací zařízení a rychle jsem odešla.

Tyhle věci u sebe nosím často a vždycky se mi hodí. Když jsem šla cestou ke stolu dala jsem si do ucha sluchátko a zakryla ho vlasama. Věděla jsem že mluvily o nás ale nevím co má udělat. Sedla jsem si na židli jako by nic ,, zlato zítra si s tebou budu muset promluvit o práci" přikývla jsem ,, nový případ?" Jen přikývl. ,, Bradley u stolu se o práci nemluví" jen se usmál a políbil jí ,, už nebudu" ten číšník nám donesl jídlo a pak odešel. Uslyšela jsem jak si volají přes to sluchátko.

,, co tam dělají?" Zazněl melodický ženský hlas.

,, donesl jsem jim jídlo a zatím se bavily o práci. Když jsem jim tam donesl to jídlo tak jsem jim tam připíchl odposlouchávalo. " uchechtla jsem si.

,, co se děje?" Zeptala se mě moje máma ,, ne nic " usmála jsem se. ,, fajn pak dej vědět" uslyšela jsem tu ženu.

Byla jsem si stoprocentně jistá že je to ta Lauren co jí hledá táta a ten kluk byl Ricky Gilbord její poskok. ,, kotě řekněme jim tu novinu?" Zeptal se mě a já byla mimo ,, jakou" nechápala jsem. Protočil očima ,, budeme se brát" řekl vesele a oba vykřikly ,, co?!" Vykřikl i Ricky až ho bylo slyšet k nám ke stolu.

,, ano je to tak budeme se brát " nenechal mě mluvit. ,, Lauren problém. Velký problém " promluvil a já jsem si sundala sluchátko. Večeře trvala jen chvíli a potom jsme musely jít domů. ,, vážně si ho chceš vzít?" Zeptal se mě táta. ,, ano papá chci neměj strach" objal mě a nechal nás odejít. ,, co to tam mělo být sakra" zasyčel.

Věděla jsem že se to stane. Ignorovala jsem ho ,, to si s tebou vyřídím doma" vyhrožoval ale nevnímala jsem ho. Myslela jsem na Lauren.

Když jsem přišla domů tak hned co Queen zavřel dveře tak začal řvát ,, takhle mě ztrapnit " pokroutil hlavou. Vypadal jako by se za mě styděl. ,, a už mě nikdy nepřerušuj už jsem ti to několikrát říkal." Okřikoval mě jako by byl můj táta. Dala jsem hlavu dolů a nic jsem neřekla. Povzdechl si ,, s tebou to nemá cenu" třískl dveřmi a odešel.

V mediích je Queen.

Zakázaná láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat