BÖLÜM 2

28.3K 1.7K 602
                                    

BÖLÜMLER TANITIM AMAÇLIDIR. YAKINDA TAMAMINI DREAME ADLI UYGULAMADA YİNE ÜCRETSİZ OLARAK OKUYABİLECEKSİNİZ.

DESTEĞİNİZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER


Multimedya - Samantha Simpson..

Gönderen: Jennifer Page (Word Dergisi Editör Yardımcısı)

Alıcı: Rick Miller

Konu: Önemli!

Tarih: 15 Temmuz...
________________________________________________

Merhaba Rick!

Bu mektubu aldığında, muhtemelen çok şaşıracaksın. Aslında ben de kendime inanmakta zorlanıyorum. Genelde insanların hayatlarına pek burnunu sokan biri değilimdir. Ancak, şu an konumuz, benim uğruna her şeyi yapabileceğim ve geleceğimi paylaşmak için hayatımı birleştireceğim, sevdiğim tek adam olan Ryan. O benim her şeyim anlıyor musun?

Belki de ondan bahsetmemden rahatsız olacaksın. Ama lütfen, anlatacaklarımı sonuna kadar okumadan önce, buna karar verme! Ve bu mektubu silme!

Konu, herkesin bildiği gibi, bundan yıllarca önce yaşanmış olan bir cinayet ve onun faili. Ancak bilinmeyen bir gerçek var ki, o da bir sır olarak, yalnızca baban ve onun arasındaydı. Şimdi ortaya çıkmaması için hiç bir sakınca göremiyorum. Ve Ryan'ın bu sır yüzünden daha fazla acı çekmesine de dayanamıyorum. O gün karşılaştığınızda, eğer fırsat vermiş olsaydın, bunları belki de sana kendisi anlatacaktı. Tahmin edeceğin gibi, ne bu mektuptan ne de bu konuda seninle konuşmak isteyeceğimden, Ryan'ın haberi yok. Öğrenirse tepkisi ne olur? Onu da kestiremiyorum.

Sadece bilmen gereken şu ki, Ryan masum Rick! O günahsız bir çocuktu sadece. Kaderin yazdığı bir oyunun en kötü sahnesini oynamaya mecbur bırakılmış, küçücük bir çocuk. Öldürdüğü kişi bir araba hırsızıydı. Doğru, ancak o adamlarla işbirliği yapan ve tamirhanesini onların hizmetine sunan kişi, babanız Anthony Miller'dı.

Şaşırdın öyle değil mi? Tam aksini düşünüyordun. Bu pisliğe kendi başına bulaştı ve çamurun içine sizleri de çekti sanıyordun. Oysa ki, herkes gibi sen de çok yanılıyorsun.

Annenin hastalığına lösemi teşhisi konduğunda, hepinizin nasıl bir üzüntü yaşadığınızı tahmin edebiliyorum. Bu gerçekten çok kötü ve tedavisi çok zor bir hastalık. Bu yüzden babanızın, Emma'nın tedavisi için daha fazla paraya ihtiyacı vardı. Aslında ona da kızmak zor. İnsan çaresizlikten her şeyi yapabiliyor işte! Tıpkı, Anthony'nin o adamlara iş birliği yaptığı gibi...

Başka yolu kalmamıştı. Kimse ona borç vermeye yanaşmamış hatta bankalara yaptığı kredi baş vurusu bile red cevabı almıştı. Anthony 'in bir gece içmek için gittiği barda, bu adamlarla tanışması, ailesinin bir şansı olabileceğini düşündürmüştü ona. Ve istemeyerek de olsa, bu araba hırsızlarının eline düşmüştü artık.

Bunları nereden mi biliyorum? Ryan, hepsini uzun uzadıya defalarca anlattı bana. Sen ziyaretine bile gitmediğin kardeşini hayatından çıkartmışken, baban onu sürekli görmeye gidiyormuş. Bir çok kez pişman olduğunu söyleyerek ağlamış.

Anneniz öldükten sonra adamlarla olan bağını kopartmak istemiş Anthony, fakat adamlar buna müsaade etmemişler. Ve liderleri Morgan'ın tehditleri yüzünden bir süre daha devam etmek zorunda kalmış. O sıralar sen üniversite sınavını kazanmışsın. Oldukça da iyi bir okuldur Harvard. Ayrıca çok da pahalı. Sanırım neden devam etmek zorunda kaldığını, sen de anlamışsındır. Yanlış anlama sakın! Bunu seni yargılamak yada üzmek için söylemiyorum. Sadece gerçekleri üçüncü bir kişiden duymaya ihtiyacın olduğunu düşünüyorum.

KALP HIRSIZI (Hırsız Serisi-2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin