Ahoj, jmenuji se Beth. Tedy... mé celé jméno zní Belinda Havranová. Vím, divné jméno, ale co? Ve třídě už stejnak vyčnívám, takže by to nespravilo ani normální jméno. Nu což? Stejně už jsem si zvykla.
Já osobně bych si pod jménem Belinda představila vysokou, štíhlou blondýnu. Prostě modelku z časopisu. Tou já rozhodně nejsem, spíš přímý protiklad. Jedna černá ovce mezi spoustou bílejch a to myslím doslova. Všude vyčnívám. Ve škole i doma a tím nemyslím v dobrém slova smyslu.
Tak například... máma je bruneta a otec blondýn. Oba se světle modrýma očima. Já naproti tomu se můžu chlubit po pás dlouhou hřívou tmavých vlasů a očima, tak tmavě hnědýma, že je ostatní pokládají za černé a nikdo samozřejmě neví, po kom to mám.
Dále je tu a již dříve zmiňovaná škola. I zde mě zrazuje vzhled ruku v ruce se jménem. Také ráda čtu. Hlavně fantasy, což je v naší škole pokládáno za podivínství. Jinde by to možná nevadilo, jenže tohle není normální škola. Je totiž náboženská. Škola Církve Bílé hvězdy. Rodiče jsou věřící, což je samozřejmě důvod proč chodím zrovna sem.
Už párkrát jsem si přála, abych mohla přestoupit jinam, jenže teď už jsem v 9. třídě a tak to trochu postrádá smysl. Přesto však na náboženství nevidím nic špatného, nebo nudného. Ba naopak. Celkem mě fascinuje.
Nejsem si jistá jak jiné církve, ale na té naší rozhodně něco zajímavého je. Abych řekla pravdu, magie existuje.
Ne ta divoká a nespoutaná, ale náboženská. Je to málo známý fakt. Já o ní vím už dlouho, a jak by taky ne, když jí oba mí rodiče vládnou. Prohlašují, že je to tím, že na své cestě víry již dosáhli onoho nejvyššího bodu.
Abych se přiznala, myslím si, že jim moji čarodějové, víly a vlkodlaci z knih vadí prostě proto, že se bojí, aby jejich víru nepředběhlo něco většího a mocnějšího, protože, když už jednou magie existuje, nemůže jí přeci být jen jediná odnož.
Zde vám představuji první část a upřímně doufám, že vás alespoň kapánek zaujala:)
ČTEŠ
Belinda Havranová čarodějka
FantasyMusím se přiznat, že sama jaksi nevím, co přesně píšu. Příběh se bude rozvíjet, jak mě povede inspirace a obsah se zde objeví, až když budu mít trochu jasno. Samozřejmě můžete přispívat i vy. Nové nápady rozhodně ocením. Jinak co vím jistě je, že p...