Tuto kapitolu rovněž věnuji NattsonF:) Tentokrát k narozeninám! Hodně štěstí! :D
Už jsou to tři dny od chvíle, kdy jsem srazila Riela. Od chvíle, kdy jsem potkala Helu a od chvíle, kdy na mě křičela ta podivná věštkyně.
Nemůžu tu událost dostat z hlavy. Nemůžu zapomenout na ten její výraz a nemůžu zapomenout na Riela. Obě tyhle záležitosti mě strašně tíží. A rozptylují. Stou první se dá přece jen něco dělat. Díky tomu, že jsem si s Hel domluvila schůzku, jsem klidnější ale to druhé... Pořád jen myslím na to, jak jsem ho málem stáhla k zemi. Vždycky, když ho vidím, rudnu studem. Tomu se říká začátek. Jak se zdá myslí si teď o mně, že jsem jenom nemotorná podivínka. Nechápu, proč mě to tak štve. A zahanbuje. Vždyť si to o mně myslí všichni.
Asi to bude tím, že je tu nový a já jako všichni chtěla udělat dobrý první dojem. Řekla bych, že se to nepovedlo.
Většinu času tráví s klukama, ale Bredovi s Denym se vyhýbá obloukem.
Taky je zajímavý, neříkám, že ne, ale mám chuť protočit oči pokaždé, když sleduju, jak o něj ta půvabnější část třídy soupeří. Jasně je to kluk. Nový. A přitažlivý, ale přece jen by se spolužačky měly trochu krotit. Tohle chování přece jen trochu sráží jejich důstojnost.
Další nepříjemnou věcí jsou zkoumavé pohledy ze strany našeho matikáře. Když myslí, že ho nevidím, zaměří na mě pohled svých pichlavých očí. Vždycky mi přejede mráz po zádech. Nevím, jak dokážu rozpoznat, kdo se na mě dívá. Nebo odkud. Prostě to vím.
Když ten mrazivý pocit zaznamenám, zvedám hlavu a dívám se směrem, kterým mě vede instinkt. Pokaždé ho přistihnu, jak si mě pozorně prohlíží. Sleduje i ty nejmenší pohyby a analyzuje je. Vadí mi to. Mám pocit, jako bych byla časovaná bomba, která má každou chvílí vybuchnout. Jenže on k takové pozornosti nemá důvod. Nikdy dřív ho neměl a ani teď se to nemění.
Když si všimne, že ho pozoruju, pokývne mi a pokračuje v obhlídce třídy. Snad jedou, zjistím, co se mu honí hlavou.
Tak! Tady je pokračování:) Doufám že se líbilo a, že to trochu ukojí vaši krvežíznivost;D Ale konec konců, pokud nebudu já nebude pokračování! Takže si mě hezky hýčkejte;)
ČTEŠ
Belinda Havranová čarodějka
FantasiMusím se přiznat, že sama jaksi nevím, co přesně píšu. Příběh se bude rozvíjet, jak mě povede inspirace a obsah se zde objeví, až když budu mít trochu jasno. Samozřejmě můžete přispívat i vy. Nové nápady rozhodně ocením. Jinak co vím jistě je, že p...