Bugün ki bölümü yukarıda ki şarkıya göre yazıyorum. Şarkıyı dinlediğim de çok duygulandım. Dinlerken aklınıza kaybettikleriniz geliyor değil mi? Düşünmeye başlarken de dökülüyor gözlerinizden bir kaç damla yaş. Daha çok hatırlamaya çalışıyorsunuz. Daha derinlere inmek istiyorsunuz. Inince bu sefer ağlamalar daha fazla hıçkırıklara boğuluyor. Sonra biraz düşünüyorsunuz. Daha güzel eğlenceli, mutlu olduğun anılar geliyor aklınıza ve gülmekli ağlamaklı bir olayın arasında kalıyoruz. Ayna da kendimize bir bakıyoruz ki tekrardan gülüyoruz. Kırmızı gözler, kıpkırmızı dudaklar, sis gözler. Deli gibi. Bu sefer de kahkaha atıp gülmeye başlıyoruz. Deli sansalar yeridir zaten. Dıştan gözüken bu. Bir de içe baksalar anlayacaklar aslında. Çoğu insan birisi kötüyken ona o anı unutturmaya çalışır. Ama bilmez ki o unutturmaya çalıştığı an , yanlızken yine uğrayacaktır...
Şimdi kim olacak? Kimse. Kendinle tek başınasın. O an olgunlaştığın andır. Işte o andan sonra gelecek her kötü olaya gardını almışsındır. Belki ilki gibi etkilemez seni ama yine bir burukluk bırakır içinde...
Unutmak denilen birşey olsaydı, insan acı çeker miydi?
Unutamıyorsun. Seneler geçiyor üstünden ve acın sadece hafifliyor. Ama bir an birşey oluyor ve o anı tekrar hatırlıyorsun. Ve aynı ilk gün ki gibi yine aynı acıyı çekiyorsun. Hayatta mutsuz olucak hiçbir şey yapmamak lazım. Unutamıyorsun ışte bir şekilde o durum yine karşına çıkıyor. Son pişmanlık fayda etmiyor. Keşkeler boş,ağlamalar boş, delirmeler boş...
Hatasız kul olmaz biliyorum. Ama hayatımızda da kalıcı hatalar yapmamak lazım diye düşünüyorum. Basit hatalar yapın ne biliyim mesela; bir çocuğa şeker almak yerine çikolata almak gibi, 36 numara ayakkabı yerine 43 numara ayakkabi almak gibi vb.. Kalp kırmak , ağlatmak, ağ almak gibi değil. Öncekiler bir şekilde değişiyor. Şekeri çikolatayla değiştirebiliyorsun, 43 ü 36'yla değiştirebiliyorsun. Ya kalp kırmayı, ağlatmayı ,ağ almayı düzeltemezsin. Düzelttin sanırsın ama olmaz ışte o burukluk hep olur. Ama şöyle de birşey var ki herseyin en doğrusu; İnsanlar kalbini kırmışsa ÜZÜLME! Allah "Ben kırık kalplerdeyim" buyurmadı mı? :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONSUZLUĞA YOLCULUK
SpiritualSay ki öldün; Yalvardın, yakardın Sana 1 gün daha verildi. Bugünü o gün bil ve öyle yaşa...