II.Rész

352 9 0
                                    

Visszaemlékezés

Hangosan dörög az ég és szakad az eső kint. Utálom a viharokat, nem tudok aludni tőle. Ilyenkor mindi átmegyek Harryhez, de most nem akarok. Jelentkezett az X faktorba és 2 hónap múlva beköltözik a táborba, ki tudja mikor jön onnan haza és meg kell tanulnom nem félni a vihartól. Az ég szerelmére 16 éves vagyok, nem viselkedhetek gyerekként. Kopognak, és már nyílik is az ajtó.

- Em ! Hallom meg bátyám hangját.. -Miért nem jössz át? Kérdi és közben leül mellém az ágyba.

- Nem szaladhatok hozzád mindig ha valami bajom van. Nemsokára elmész és ..

- Cssss .. tudom, de most még itt vagyok. És tudod, hogy én mindig mindentől megvédelek hugi. Nevet... - Na menj arrébb!

Befekszik mellém és szembe fordul velem. Bár ikrek vagyunk és Harry csak 5 perccel idősebb nálam semmiben sem hasonlítunk egymásra. Neki gyönyörű zöld szemei vannak, míg nekem inkább szürkés zöld, neki göndör barna haja van nekem pedig majdnem fekete és szög egyenes . Harry legalább egy fejjel magasabb nálam, és míg neki gyönyörű hangja van, addig én iszonyatosan rosszul énekelek. Én inkább a rajzoláshoz értek meg a fényképezéshez. Épp kezd lecsukódni a szemem amikor Harry megtöri a csendet.

- Em kérdezhetek valamit? csak ő szokott Emnek hívni, mindenki más Emmázik.

- Persze.. köszörülöm meg a torkomat és közben kinyitom a szememet.

- Csókolóztál már?

- Tessék? Ezt most miért kérdezed?

- Csak szeretném tudni. Na? Várja a válaszom, közben végig a szemembe néz.

- Nem Harry, de ha csókolóztam volna azt te már biztos tudnád! Ekkor olyan történt, amire nem számítottam. Harry oda hajolt hozzám és nagyon lassan megcsókolt. Gyorsan elkaptam a fejem.

- Harry az ég szerelmére a bátyám vagy! Mondom neki hitetlenkedve.

- Öhhm tudom, ne haragudj, nem tudom mi ütött belém... mentegetőzik, majd fel akar állni.

- Várj, nem maradsz itt? Még tart a vihar. Nézek rá könyörgő szemekkel

- De persze! Mosolyodik el, majd vissza fekszik mellém és szorosan átölel.

- Jó éjt.

- Jó éjt! Válaszolja, de ezt már csak félálomba hallom.

-

{ret���܄

I give up everything!/H.S/Where stories live. Discover now