Már egy idelye egymást szorítva álltunk a szobám közepéna, amikor kopognak.
- Gyere! szól Harry, de nem enged el ahogy én se őt. Jacob lép be a szobába Gemmel a nyomába.
- Ahj de aranyosak vagytok! sipákol Gem.
- Pont mint régen, amikor még elválaszthatatlanok voltatok...
- Őhm... csak izé szeretnék bocsánatot kérni mindekettőtöktől. mindja Jacob nagy zavarban.
- Felejtsük el! nyújtja Harry egyik kezét felé, de a másikkal még mindig engem ölel.
- Na akkor mindenki készüljön, mert egy óra múlva indulunk az étterembe.... csapja össze kezeit Gemma és kimegy.
- Mi? Nem itthon leszünk? kiabálok utánna.
- Nem! Szól még vissza.A karácsonyi vacsorát egy kellemes étterembe töltöttük. Igazán jól telt, nem volt semmi feszültség. Harry mindenhol feltűnést kelt, de hamar végzett az őt felismerő rajongókkal és az est további részében békén hagyták.
Most már itthon ülünk a kanapén és az ajándékozásra készülünk.- Nah gyerekek akkor kibontjuk az ajándékokat? kérdezi Rob
- Ühm peresze! válaszol Gemma.
Anyának egy új sütőkészletet vettem, Robnak egy szép órát Gemmnek pedig kocertjegyeket a kedvenc bandájától.
- Ez pedig a tied Kendall... nyújtom át a dobozt amiben a táska és a sál volt amit délelőtt láttunk.
- Úr Isten Emma!.. kiált fel - Hogy szetezted meg?.. kérdi és a nyakamba veti magát. Tényleg birom ezt a csajt és irigylem is, hogy a bátyámmal lehet. Miket beszélek te jó eg!
- Könnyű volt... rántom meg a vállam egy mosoly kiséretében. Körbe nézek és látom, hogy mindenkinek fülig ér a szája kivéve Harryt. Ő komoly arcal figyel engem. Egy pillanatra elmerülök a szemeibe, de aztán kapcsolok és Jacobhoz fordulok.
- Öhm nem igazán tudtam mit adhatnék neked, úgy hogy csak annyit mondok, hogy igen.
- Mi? Ez komoly?... bólintok mire felugrik aztán felkap és megpörget a levegőben.
- Köszönöm!... mondja majd lerak és hírtelen megcsókol. Basszus!
- Mi? Mire mondtál igent? Ugye nem a kezedet kérte meg?.... kérdezi meg Harry ingerülten.
- Jaj dehogy!....forgatom meg a szemeimet. Segítek neki és táncolok vele a vizsgáján. .. Harry csak hümmög egyet.
- Ez pedig bátyuskám a tied... nyújtom oda neki a gondosan becsomagólt ajándékot. Nem nagy szám, de láttam, hogy a másik lassan betelik. Egy bőrkötésű naplószerüséget vettem neki, mert mindíg ilyenekbe irja a dalait vagy a gondolatait. Az első lapra pedig őt és magamat rajzóltam amikor a csillagos ég alatt feküdünk és egy mondatot írtam alá.
"How many nights does it take to count the stars? Infinity! " Szeretlek Em!
Harry tudja miért ezt a mondatot írltam bele.
- Ez nagyon szép Em! Köszönöm!.. jó szorosan magához ölel és a fülembe súgja.- Nagyon szeretlek.
- Az én ajándékom pedig mindenkinek szól....mondja Harry. Ami pedig az hogy kibéreltem egy villát St. Barts-on és szeretném ha az ünnepek többi részét és a szilvesztert ott töltenénk.
- Én benne vagyok!.. mondjuk szinte mind egyszerre amin jót nevetünk.
- Illetve Emnek van még egy ajándékom... mondja mosolyogva. - Gyere!.. nyújtja felém a kezét.
- Mi, de miért?
- Csak gyere!.. mondja és kifelé vezet.
- Na nem Harry ezt nem!... egy nagy fekete Range Rover piros masnival áll a felhajtó közepén.
- De szeretném ha elfogadnád Em!
- Nem szó sem lehet róla!.. kiabálom és elindulok befelé. Harry jön utánnam és magyaráz.
- Em kérlek! A lakást sem fogadtad el amit akartam neked venni amikor egyetemre mentél.
- Nem!
- Mi a baj?.. kérdezi Jacob
- Nézd meg magad! .. mutatok az ajtó felé
- Kicsim ne csináld ezt!... szól rám anya
- Em kérlek!.. könyörög Harry. Igazából eléggé tetszik, de szerintem húzom még egy kicsit az agyát. Ránézek a társaságra és mutatom nekik, hogy maradjanak csendeben. Mindenki bólogat.
- Nem Harry nem akarom a kocsit, főleg így... mosolygok a többiekre
- Hogy így?.... kérdezi értetlenül
- Harry én lány vagyok és idehozol nekem egy fekete autót?
- Mi?
- Én pirosat akarok! ... hisztizek, de igazából alig tudom visszatartani a röhögést. Harry ijedten néz rám én pedig keresztbe fonom a karjaimat magam előtt.
- Holnap esküszöm kicserélem én én azt hittem hogy hogy.... dadog össze vissza mire elröhögöm magam.
- Te bolond csak szivatlak!.... ütöm hasba. Mindenki elkezd röhögni kivéve Harryt.
- Na várjál csak ezért még kapsz!... indul meg felém én pedig sikitozva szaladok a nappaliba. Sajna gyorsabb nállam, hamar elkap és elkezd csikizni.
- Hagyd abba kérlek!.. könyörgök neki
- Csak ha kimondod a varázs szót!... régen amikor ezt csinálta csak akkor hagyta abba ha kimondtam , hogy szeretem.
- Azt felejcsd el! .. mondom nagy nehezen mert már alig kapok levegőt.
- Ti sosem változtok!... mondja anya és halom, hogy mesél Kendallnek meg Jacobnak arról milyenek voltunk gyerek korunkban.
- Kezdek fáradni Em, had haljam!.. csikiz még mindig a földön, miközben rajtam űl.
- Oké oké! Szeretlek Hazz!.... végre abba hagyja és ad egy puszit az arcomra. Leszál rólam és felhúz a földről majd mindketten a kanapéra vetődünk önfeledten nevetve. Lábainkat egymásra rakjuk míg a többiek fejcsóválva nevetnek rajtunk.
- Na szóval holnap indulunk, úgy hogy mindenki csomagoljon! ... mondja Harry. - Ja és a srácok is csatlakoznak majd hozzánk és csapunk egy fergeteges szilvesztert.
- Akkor gyere mennyünk csomagólni... fogja meg a kezem Jacob és elindúl felfelé. A szobába érve szembefordúl velem.
- Ne haragudj a lenti miatt, tudom, hogy váratlanúl ért, hogy megcsókoltalak. Tudom, hogy azt igértem nem siettetlek.
- Öhm figyelj Jacob tényleg váratlanúl ért, de nem haragszom és amúgy is együtt járunk szóval àzt hiszem ez természetes.... dadogok mint egy bolond.
- Csak nem szeretném elszúrni... jön közelebb nagy mosollyal az arcán. - Akkor megcsókolhatlak?... csak bólintok. Egyik kezét a derekamra rakja a másikkal a tarkómnál fogva húz magához. Lassan csókol meg inkább csak óvatos puszikat ad a számra. Kezeimet felvezetem a nyakára és vissza csókolom. Kicsit megnyalja alsó ajkamat ezzel célozva rá, hogy szeretné elmélyiteni csókunkat és én ezt meg is engedem neki. A gyomrom kissé bizseregni kezd, de közel sincs ahoz amit Harry csókjánál éreztem. Nem Emma erre nem is gondolhatsz. Jacob elkezd az ágy felé tolni közben végig csókolozunk. Mielőtt még tovább menne megszakítom a csókunkat és a melkasra teszem a kezem.
- Jacob erre még nem állok készen....
- Rendben! Mondtam nem erőltetek semmit.
- Köszönöm!
- Én köszönöm, hogy velem vagy! És azt is köszönöm, hogy táncolsz velem.
- Biztos vagyok benne, hogy már ezer ötleted van és alíg várod, hogy neki áljunk gyakorolni.
- Pontosan. Elképzeltem az egészet már.
- Tudom, ismerlek mint a tenyerem. Na de mos feküdjünk le aludni.Az ágyban Jacob átkarolt és két percen belűl el is aludt. Én viszont nem tudok. Egyfolytában csak Harryn jár az eszem. Olyan jó volt vele megint önfeledten szórakozni, de minden érintésénél bizsergett a bőröm.
Vajon csak az iker kapcsolat miatt érzem ezt? Ez semmi más csak a vér kötelék? Csak ezért hiányzik mert ő a másik felem, az iker testvérem? Ez csak testvéri szeretet? Nem! Ha ez lenne nem akarnám megcsókolni. Nem akarnám újra érezni őt.
أنت تقرأ
I give up everything!/H.S/
أدب الهواة- Nem tehetjük ezt! Kiabálom. - nem érted Harry testvérek vagyunk!! - Nem érdekel' Ordít torka szakadtából.. - Én én én Szerelmes vagyok beléd Emm!!