Eddig még egy részhez sem irtam, de most úgy érzem itt az ideje. Nagyon szépen köszönöm az eddigi megtekintéseket, ha esetleg tetszik kérlek hagyj nyomot magad után! Köszönöm!
*Harry szemszöge*
Reggel korán keltem és nagy nehezen kimásztam a rajtam alvó Kendall alól. Annyira örülök, hogy helyre jöttek a dolgok Em és köztem. Minden pillanatban hiányzott. Ha nem lettem volna akkora idióta tizenhat évesen talán velem jött volna a túrnéra és mindíg együtt lehettünk volna. Be kellett volna fognom a számat és az eszemre halgatni nem a szívemre.
Gyors lezuhanyoztam, és gondoltam felkeltem Emmát. Halkan benyitok a szobájába, de le is dermedek. Jacob hátúlról átöleli és a nyakába szuszog. Nekem kellene ott feküdnöm. Régen amikor vihar volt mindig átjött és hozzám bújva aludt mert félt a villámlástól. Én pontosan ezért szerettem a viharokat. Legugolok az ágy mellé és végig simitok az arcán. Lassan kinyitja a szemét és rám mosolyog.
- Jó reggelt hugi, lassan indulnin kéne mert a repteret el fogják lepni a rajongók és nem akarom lekésni a gépet.
- Jó öltözök! mondja de amikor megmozdúl Jacob kicsit szorít rajta.
- Jacob! Jacob! Indulni kéne.... próbálja felkelteni a srácot.
- Jaj baby csak öt percet maradjunk még.... nyöszörög mint egy gyerek.
- Lekéssük a gépet.. szólalok meg mire kipattannak a szemei.
- Öhm csak szólni jöttem.... állok fel Em mellől és indulok el kifelé.Fél órával később mindenki lent áll a csomagjaival együtt indulásra készen. A többi sráccal a reptéren találkozunk és mivel menetrend szerinti járattal megyünk érdekes egy út lesz.
- A fiukkal a reptéren találkozunk és biztosra veszem, hogy nagy lesz a zürzavar. Ha elszakadnánk a repülőn találkozunk.... Em megforgatta a szemeit és elindult kifelé valamit motyogva.
- Em te velem jössz! kiabálok utánna
- Miért? fordúl vissza
- Mert a többieknek már volt része ilyenben és tudják mit kell tenni.
- Már mint miben volt részük?
- Abban hugi ami ott vár ránk. A rajongók és a fotósok.
- Ez most komoly? Honnan tudják?
- Mindig tudják ha elhagyom az országot ráadásúl a fiuk is ott lesznek meg Kendall is.
- Tényleg hol van Kendall? Kérdezi meg anya.
- Előrre ment a testőreivel. A modell ügynökség nem engedi sehova nélkülük és hivatalosan amúgy sem vagyunk együtt.
- Ez most komoly Harry? akad ki anya.
- Igen komoly. Mindkettőnknek jobb ha csak találgatnak.
- Harry az a lány szeret téged! mondja Rob
- Tudom öhm én is őt. vagyis szeretem, de nem vagyok szerelmes amit nekik nem kell tudniuk.
- És Jacob? kérdi Emma
- Őt bízdrám! mondja Gemma majd karon is ragadja.
- Anya akkor menjetek előre ne álljatok meg és ne figyeljetek arra mit mondnak. Reméljük a fiukkal lesznek elfoglalva és nem veletek.Külön autóval megyünk a reptérre és az igazat megvalva ha Em velük megy biztos simán bejutna míg velem elég nehéz lesz, de azt akartam, hogy velem lássák. Soha sehol nem voltunk ahol együtt láthattak volna minket és igazából senki nem tud róla , hogy van egy ikertestvérem. A fiuknak persze sokat meséltem róla és fényképet is mutattam, de azóta nagyon sokat változott és csak még gyönyörűbb lett. Istenem annyira szép a rózsaszín telt ajka. Annyira szeretném megcsókolni. Képzeletben pofon vágom magam amiért ilyeneket gondokok, de annyira édes ahogy kifelé bámúl az ablakon közben idegesen birizgálja az ölében lévő kezét. Félek, hogy sosem lesz olyan a kapcsolatunk mint volt.
- Em minden rendben van? fogom meg a kezét mire egy kicsit megugrik.
- Persze csak kicsit aggódom, hogy mi lesz a reptéren. Már mint eddig nem tudták, hogy közöm van hozzád és...
- Ne aggódj mindenki szeretni fog ahogy én is szeretlek. a mondandóm végére kicsit elhalkultam. Több ez mint szeretet.
- Én nem attól félek hanem attól, hogy ezentúl csak miattad akarnak majd a közelembe férkőzni és higy vásárolni se tudok elmenni fotósok nélkül. Tudod mesélt pár dolgot Gemma.
- Sajnálom, de én nem bírom tovább nélķüled és nem engedem, hogy elkerűlj. Hamar meg fogod szokni a figyelmet a testvéremként.- Nem most akartam mondani, de szeretném ha hozzám költöznél Los Angelesbe.
- Mi? Nem Harry egyetemre járok és én szeretném is befejezni.
- Ott is befejezheted!
- Nem nem lehet. Jó nekem itt.
- Ezt még megbeszéljük. közben megérkezünk a reptérre.Hatalmas tömeg van a bejáratnál és ahogy látom a fiuk már itt vannak és autógrammot osztogatnak. Nincs sok cuccuk, nekem is és Emmának is egy egy sport táska lóg a vállunkon.
- Em add a kezed! nyúlok felé és ő hezitálás nélkül megfogja a kezem. Olyan puha és selymes és az érzésre mintha áramot vezettek volna a testembe.
- Anyáékkal kellett volna jönnöm. Ők biztos simán bejutottak.. morgolódik és valóban igaza lehet ebben.
- Vigyázok rád megígérem... simogatom meg a kézfejét
- Ezt már hallottam egyszer. mondja lehajtott fejjel. Igen ezt mondtam neki a táborban is 16 évesen.A tömegbe érve jobban szorítani kezdi a kezem. miközben minden honnan olyan kiabálásokat hallunk, hogy ki ez a csaj mi van Kendall és köztem mikor lesz új album. Egy két fényképet készítettem a rajongókkal, de a lehető leggyorsabban be akartam jutni mert éreztem, hogy Em remeg mint a kocsonya. Bent pár biztonsági a segítségünkre siet és így már gyorsabban haladunk. Hamar végzünk az átvizsgálással, de így is mi szállunk fel utoljára a gépre. A légikisérő egyből a helyünkre tessékel így nem látom anyáékat a gépen de biztos minden rendben velük. Em egy pillanatra sem engedi el a kezem és ettől igazán boldog vagyok.
- Harry! szólal meg Em
-Hm?
- Hiányoztál! ettől az egy szótól pillangók milliói keltek életre a gyomromba és tudatosúl bennem, hogy még mindig szerelmes vagyok a húgomba.
DU LIEST GERADE
I give up everything!/H.S/
Fanfiction- Nem tehetjük ezt! Kiabálom. - nem érted Harry testvérek vagyunk!! - Nem érdekel' Ordít torka szakadtából.. - Én én én Szerelmes vagyok beléd Emm!!