V. Rész

342 12 0
                                    

Arra ébredek, hogy iszonyat melegem van. Elfordítom a felyem és rájövők, hogy Jacob fekszik félig rajtam. Lassan kimászok a karja alól és elindulok a fürdőbe. Remélem Kendall már ébren van mert hamar szeretnék elindulni vásárolni. Kilépek a szobámból és ebben a pillanatban lép ki Harry és Kendall a fürdőszobából, mindketten egy szál törölközőben vannak. Te jó ég ezek együtt zuhanyoztak. Hirtelen mindha kést döftek volna a gyomromba. Nehezen mosolyt erőltetek magamra és odaköszönök.
- Jó reggelt!
- Öhm jó reggelt! Köszön vissza Harry zavartan.
- Kendall én pár perc és kész vagyok! Akkor áll még a vásárlás?
- Igen persze, csak felöltözöm. Ezzel elindul be Harry szobájába. Harry viszont itt marad és engem bámul. Itt állunk és egymás szemeibe bámulunk, mégsem szól egyikünk se semmit. Pont min mielőtt elment volna az X faktorba. Nagy levegöt veszek és elindulok a fürdőbe kikerülve Harryt, de megfogja a karom és megállít.
- Em beszélnünk kellene!
- Nincs mit mondanom Harry! Mondom, de nem nézek a szemébe.
- De igen van. Már három évvel ezelőtt meg kellett volna ezt beszélnünk. Én nem akar..
Köszbevágok nem akarom ezt hallani, nem akarok emlékezni.
- Nem Harry, nics mit beszélni erről. Felejtsük el az egészet. Gyerekek voltunk és hülyék.
- De Em én... nem tudja befejezni mert Jacob kilép a szobámból félmesztelenül. Harry odakapja a fejét és kikerekedett szemekkel nézi.
- Jó reggelt! Köszön széles vigyorral Jacob és közben elindúl felém. Ad egy puszit az arcomra majd Harryre néz.
- Megzavartalak titeket? Kérdezi látva az elég feszült hangulatot köztünk.
- Nem semmit. Vágom rá. - Épp zuhanyozni indultam, jössz te is?
- Öhm persze. Mondja kicsit zavarban, Harrynek kikerekednek a szemei és köhint párat. Megfogom Jacob kezét és behúzom a fürdőbe.
- Ez mi volt Ems? Nem hiszem, hogy velem szeretnél zuhanyozni.
- Tudom Jacob ne haragudj, nem tudom mi ütött belém. Fogat mosok és megyek is. Elmegyünk vásárolni a lányokkal nem baj ha addig itt hagylak?
- Nem nem baj, de kérlek magyarázd el mi történt. Nem vagytok jóba Harryvel? Mert látom, hogy feszült köztetek a hangulat.
Ajj most mit mondjak neki? Nem mondhatom el az igazat nem mondhatom el mi történt három évvel ezelőtt.
- Nem Jacob, csak tudod kicsit eltávolodtunk egymástol az évek alatt és most egy kicsit nehéz visszarázodni azt hiszem... Makogok össze vissza, nem hiszem, hogy beveszi. Szerencsére bólint egyet és nem kerdez többet így kimegyek. Gyors elkészülök és rohanok lefelé a lépcsőn. Kendall már indulásra kész Gemma viszont nem jön mert segít anyának a diszitésbe. Harry valahová lelépett Jacob pedig Robbal beszélget a nappaliba. Hamar odaérünk a bevásárló központba és még az út sem kínos csendben telik, ugyanis elég jól elbeszélgetünk egymással.Meg kell állapítanom, hogy bírom ezt a csajt. Leparkolok és indulunk is be. Hamar sikerül beszereznem mindent már csak Kendallnak kéne vennem valamit.
- Odanézz de jól néz ki az a táska azzal a sállal. Kiált fel Kendall. - Azt meg kell vennem! Karon ragad és elkezd húzni maga után.
- Várj Kendall zárva van! Mondom neki mielőtt be akarná törni az ajtót.
- Ahj a fenébe pedig annyira tetszik... bigyeszti le a száját. Még bemegyünk pár boltba aztán késznek mondjuk a vásárlást.
- Eszünk valamit mielőtt haza indulunk? Kérdezem.
- Az jó lenne, elég éhes vagyok, de előtte elszaladnék a mosdóba. Mondja közben meglátom, jogy kinyitják a boltot amibe a táskát látta.
- Én addig keresek egy szabad asztalt. Rengetegen vannak. Bólint és elindul a mosdók irányába. Amikor már nem lát beszaladok a boltba és megveszem a táskát meg a sálat. Nem akarok bevágódni nála vagy valami, csak semmi ötletem és igy legaĺább biztos tetszeni fog neki.
Hazaérünk és bent minden fel van már díszitve. Anyáék megint kitettek magukért. A fa csodálatos és remek illatok vannak.
- Milyen volt a vásárlás? Kérdezi anya?
- Szuper! Mondjuk egyszerre Kendallel majd egymásra nézünk és felnevetünk.
Harry a nappaliban ül és felhúzott szemöldökkel figyel bennünket.
- Ajaj azt hiszem valaki nagyon ki lett beszélve! Mondja Gemma. Ami azt illeti leginkább egymás megismerésére koncentráltunk, amit én nem bántam mert semmi kedvem nem volt Harryről beszélgetni.
- Hááát! Nyujtom el az á betüt, majd intek Jacobnak, hogy jöjjön megfordulok és elindulok a szobámba.
- Milyen volt amíg nem voltam itt? Nagyon unatkoztál? Kérdem Jacobot
- Igazából nem unatkoztam mert befogtak dolgozni.. nevet - Nagyon rendesek velem, bár úgy vettem észre Harry nem nagyon kedvel. Szerintem két szót nem szolt hozzám. Na de Gemma annál többet faggatózott rólunk.
- És mit mondtál neki?
- Hát, hogy nemrég keztünk el járni, de már evek óta barátok vagyunk. Végül is nem hazudtam. Rántja meg a vállát.
- Köszönöm, hogy ilyen rendes vagy. Ölelem meg. Vissza ölel és egy kicsit feltűri a felsőm így a bőrömet simogatja a csípőmnél.
- Szeretlek Emma. Mondja a nyakamba és ekkor meghallom Harry méreges hangját?
- Mi az rajtad Emma? Ránt ki Jacob karjai közül és huzza fel a felsőm az oldalamnál.

I give up everything!/H.S/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang