1. Rèsz: Porológus

6.6K 281 14
                                    

Annyeong!♥ Nos. Megjőtt az 1. Rèsz! Remèlem tetszik! Valószínűleg, mèg ma felrakom a 2. Rèszt is! :) (Előre írtam az első 2 rèszt :D )
Jó olvasást!♥

„Törtetőkènt kövesd az álmod, Ha megtör akkor is!....Jobb lesz!..[...]
Soha ne fordulj vissza!....."

......-Gondoltam, miközben felültem ágyamon. Be is mutatkozom. A nevem, Kim Min Cho. Amerikában èlek jelenleg, de igazából Koreából jöttem. Azaz jöttünk, a családommal. Mert van egy bátyám, ès egy öcsèm. Az apukám Kim Hong Bin, koreai, az anyukám pedig Emma Watson, amerikai. Így jövünk mi, a bátyám Kim Nam Joon 22 èves koreai arcvonásokkal, az öcsèm Kim Byung Ho 11 èves szintèn koreai arcvonásokkal, ès vègül èn Kim Min Cho 17 èves amerikai arcvonásokkal.... Mondhatom, nagyon csodálatos, hogy a családban a „gyerekek" közül, csak èn tűnök ki..... Mondhatni, èn vagyok a „kakukktojás". Jelenleg a bátyám Namjoon, Szöul-ban van, mert mèg 3 ève szerencsèsen bekerült a BTS (Bangtan Boys) nevezetű bandába. 14 èvesen láttam utóljára........ Hogy is törtènt az utolsó találkozás?.....

•VISSZAEMLÈKEZÈS: 2013.06.12.•

14 èves vagyok, ès most itt vagyok Szöul-ban. A bátyám Namjoon èpp ma debütál, az egyik fiúcsapattal, aminek a neve: BTS, azaz Bangtan Boys.
Nem vagyok az a „gyönyörűsèg", tehát ez azt jelenti, hogy a kelletènèl egy kicsit több a súlyfelesleg. Mit ne mondjak, ez elèg zavaró. Dehát ez is kell, hogy az ember rájöjjön, milyen igazságtalan az èlet. Másokat az èlet bombázó külsővel áldott meg, nekem meg csak a dagadt has, ès az vastag comb jutott......
Szóval, most visszatèrve a debütálásra, itt vagyok Namjoon mellett a backstage-be, ès próbállom bíztatni.

-Nyugi. Sikerülni fog! -Bíztatom, miközben valami èletjelre várok tőle, ugyanis annyira elbambult, hogy mèg szinte pislogni is elfelejtett.-

-M-Mi van? -Veszi èszre Namjoon egy fèl óra után, hogy a feje előtt kalimpálok a kezeimmel.-

Nem szóltam semmit csak magamhoz öleltem. Ő visszaölelt, majd egy kis idő múlva megszólalt.

-Most pedig bemutatlak a fiúknak! -Vetette fel az ötletet.-

Ès most jön az a rèsz, hogy meghalok. Mègis mit akar? Bemutatni 6 olyan srácnak, akiről egy lány csak álnodni tud? Nem! Nem! Ès Nem! Csak rám kell nèzni! Mègis hogy nèzek èn ki?....

-Nèzd...Szerintem ez nem jó ötlet... -Próbálok ellenkezni, persze sikertelenül. Ugyanis a következő pillanatban már 6 fiú állt előttem.-

-Nos ő itt a húgom,Kim Min Cho - Mutatott be Namjoon a fiúknak.-

A fiúk ezek után sorra bemutatkoztak, majd mentek a dolgukra. Ha kèrdezitek, hogy a 6 fiú közül, ki a legszimpatikusabb, akkor azt mondom, hogy Taehyung kivètelèvel az összes. Ne kèrdezzètek, hogy mièrt nem csípem....egyszerűen nem, ès kèsz...

•VISSZAEMLÈKEZÈS VÈGE•

Tehát egy-egy „Szia" volt a srácokhoz az utolsó szavam. Persze Namjoon-nal, mèg mindig tartjuk a kapcsolatot, ami annyit tesz ki, hogy majdnem minden nap felhív.

Ès igen. Szerencsère felhagytam a „zabálással", így a felesleges kilók is eltűntek rólam. Tènyleg! Magamról úgy nagyon, mèg nem is beszèltem. Tehát. Hosszú termèszetes szőke, derèk aljáig èrő hajam, nagy barna szemeim, átlagos barna bőrszinem ès már kimondhatom, hogy a koromhoz kèpest pont jó alkatom van. Imádok táncolni amit már születèsem óta csinálok, de hivatalosan 9 ève, ènekelni, zongorázni ès gitározni. Nincsenek barátaim, szóval èn az „egyedülakaroklenni" tábort erősítem. Imádok sütni, valamint főzni. Kedvenc sportjaim a kosárlabda ès a foci. A tanulmányi eredmènyeim kitűnőek, szóval meglátszik, hogy Namjoon húga vagyok *büszke fej*. Folyèkonyan beszèlek Angolul ès Koreaiul. Szeretem a kocsikat ès a nagy motorokat. Namjoon-nak hála, átvettem tőle a „SWAG"-es öltözködèst, tehát a ruhatáram nagyja, farmer csőnadrág ès bő póló. De vannak „Nem SWAG" ruháim is, mint pèldául egy nyárias egyberuha, vagy akár mini farmernadrág, de akad mèg passzos felső is. Szeretek gondolkozni. Imádom a „húzott szemű", azaz ázsaiai fiúkat. Mèg nem volt komoly kapcsolatom, de nem is bánom. Naszóval! Èn egy nagyon komoly ember vagyok! NEM IGAZ! Èn igazából olyan lökött vagyok, mint a törtkrumpli. Azt ne kèrdezzètek, hogy mièrt pont törtkrumpli! Csak az jutott az eszembe....Na! Szóval! Èn tènyleg egy vicces, ès lökött (Nem törtkrumpli! :D) lány vagyok, aki szeret álmodozni, ès tenni is az álmaièrt!

Visszatèrve az elejère. Most èbresztett a telefonom, ami azt jelzi, hogy sajnos egy újabb unalmas napnak az áldozata lettem. Mert igen. Nyári szünet van, ès semmi mást nem tudok csinálni, csak olvasni, esetleg kosarazni, vagy focizni.... Egyszer csak megcsörren a telefonom..

-Haló? -Szólok bele a telefonba-

-Szia! -Köszön vissza Namjoon-

-Mizu? -Kèrdezem hamis jókedvvel-

-A lènyegre török! Nos! Az van, hogy szeretnèm, ha......

------------------------------------------------

Utálatból Szerelem? [BTS f.f] |SZÜNETEL|Where stories live. Discover now